2006 年 10 月 27 日  星期五

 

今日夠晒仆街......

晨讀緊無啦啦有人send 左個sms 比我

果時個班又靜!! 又唔記得效靜音

響到成間房都聽到

個個都望住我

 而miss 更以9秒9時速走黎收左我部電話

臨放假同宣誓先搞單咁既野出黎

真係爽到爆啦!!!!!

聽日又係144 enrollment 啦

唔經唔覺就咁玩左紅會成4 年

當中得到實在太多太多啦

紅會我愛你啊聽唔聽到啊?

↑今年既new member 啊   係唔係好可愛呢? 唔知佢地將來會係點呢?

 

↑今年既小禮物啊  我要左一套架啦>﹏<

2006-10-27 11:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 10 月 21 日  星期六

 

today 真係好"支力"

朝頭早趕唔切食早餐就衝左出去藍田

8:20約左鴨王子攞隻碟比我

點知我8:30先到 搞到佢特登走左上黎大眾比我

真係好人 遲d 要請佢食番餐飯先得

唉.... 點算啊!?

 enrollment 啦  班仔重係操唔齊

下午去睇聖安當宣誓啦 明明話兩點半先開始

點知我記錯左兩點  同班仔點九就衝到過去

搞到成個白痴咁 

期待ing 下個禮拜三...................

2006-10-21 06:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]