|
2006 年 10 月 27 日 星期五
| |
今日夠晒仆街......
晨讀緊無啦啦有人send 左個sms 比我
果時個班又靜!! 又唔記得效靜音
響到成間房都聽到
個個都望住我
而miss 更以9秒9時速走黎收左我部電話
臨放假同宣誓先搞單咁既野出黎
真係爽到爆啦!!!!!
聽日又係144 enrollment 啦
唔經唔覺就咁玩左紅會成4 年
當中得到實在太多太多啦
紅會我愛你啊聽唔聽到啊?

↑今年既new member 啊 係唔係好可愛呢? 唔知佢地將來會係點呢?

↑今年既小禮物啊 我要左一套架啦>﹏<
|
| 2006-10-27 11:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 10 月 21 日 星期六
| |
today 真係好"支力"
朝頭早趕唔切食早餐就衝左出去藍田
8:20約左鴨王子攞隻碟比我
點知我8:30先到 搞到佢特登走左上黎大眾比我
真係好人 遲d 要請佢食番餐飯先得
唉.... 點算啊!?
enrollment 啦 班仔重係操唔齊
下午去睇聖安當宣誓啦 明明話兩點半先開始
點知我記錯左兩點 同班仔點九就衝到過去
搞到成個白痴咁
期待ing 下個禮拜三................... |
| 2006-10-21 06:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 181 | »
|