|
2006 年 11 月 2 日 星期四
| |
唉...............
上堂乞下眼訓 放左學比miss 係咁"恐"
又話見家長 又話扣操行分
真係慘 = ="
睇完左一公升眼淚
個個都話幾好睇幾好睇 喊到幾咁勁
但唔知點解我睇晒成套都未無眼濕過
但個男主角真係好鬼靚仔

↑靚仔 >﹏<

↑佢寫緊野都係咁靚仔

↑同女主角襯到絕啦!!
|
| 2006-11-02 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 10 月 29 日 星期日
| |
琴日太 " 支力 " 啦!
今日先打番琴日都底有幾開心啦
8:00鬼殺咁早衝番學校
去到臨開始前個個都好興奮
雖然朝頭早發生左d 小插曲
不過好彩都無影響.....
成個宣誓過程都ok 順利
部死人機又播唔到>﹏<

↑開始之前影架 好緊張啊!!!

↑開始啦 個個都望住晒 >﹏<

↑d嘉賓踩緊波 有d似天字第一號大白痴既感覺 = ="

↑jazz 表演啊 !! 索到震啦

↑溫先生比個game 玩到死左 係到傻笑緊

↑跳緊青春豆啊 攞得老人証既我都走左上去跳 自己睇番都服左自己

↑果3個爆炸頭夠晒殺食啦!!

↑佢既笑容真係夠晒燦爛 勁開心

↑今年宣誓既會員啊 好可愛...

↑估唔到佢地真係黎左 多謝晒 錫番啖先

↑真係超級happy 啊

↑紅會板遊戲天王 = ="

↑爺子手上攞住個2 蚊啊 @﹏@
重有好多好多相架!!
http://www.fotop.net/andeslee/andeslee90
一個咁開心既日子咁就過左去
無黎到既人 只可以話可惜!!
附加一張今日既戰利品 正

|
| 2006-10-30 12:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 181 | »
|