2006 年 11 月 2 日  星期四

 

唉...............

上堂乞下眼訓  放左學比miss 係咁"恐"

又話見家長 又話扣操行分

真係慘 = ="

睇完左一公升眼淚

個個都話幾好睇幾好睇 喊到幾咁勁

但唔知點解我睇晒成套都未無眼濕過

但個男主角真係好鬼靚仔

↑靚仔 >﹏<

↑佢寫緊野都係咁靚仔

↑同女主角襯到絕啦!!

2006-11-02 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 10 月 29 日  星期日

 

琴日太 " 支力 " 啦!

今日先打番琴日都底有幾開心啦

8:00鬼殺咁早衝番學校

去到臨開始前個個都好興奮

雖然朝頭早發生左d 小插曲

不過好彩都無影響.....

成個宣誓過程都ok 順利 

部死人機又播唔到>﹏<

↑開始之前影架 好緊張啊!!!

↑開始啦  個個都望住晒 >﹏<

↑d嘉賓踩緊波 有d似天字第一號大白痴既感覺 = ="

↑jazz 表演啊 !!   索到震啦 

↑溫先生比個game 玩到死左  係到傻笑緊

↑跳緊青春豆啊  攞得老人証既我都走左上去跳  自己睇番都服左自己

↑果3個爆炸頭夠晒殺食啦!!

↑佢既笑容真係夠晒燦爛             勁開心

↑今年宣誓既會員啊  好可愛...

↑估唔到佢地真係黎左   多謝晒    錫番啖先

↑真係超級happy 啊

↑紅會板遊戲天王 = ="

↑爺子手上攞住個2 蚊啊 @﹏@

重有好多好多相架!!

http://www.fotop.net/andeslee/andeslee90

一個咁開心既日子咁就過左去

無黎到既人 只可以話可惜!!

附加一張今日既戰利品   正

 

 

2006-10-30 12:07 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]