|
2007 年 1 月 4 日 星期四
| |
有關..........
自己小時候既野
今日...........
竟然間講左咁多
我..........
都唔知點解!!
|
| 2007-01-04 11:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 12 月 30 日 星期六
| |
30*
今日係塘東既DI 考試啊
朝頭早約左9:00係學校練升旗
咁早又咁涷 個個係到斗遲到
諗起都幾搞笑........
之後佢地10:30要上到head
我就去左飲茶
重做埋外賣妹攞住4碗麵上head
係莫君華做考官 又係一個九死一生= ="
夜晚折墮咯....
去左間酒樓打邊爐
係果d 比左錢任叫 但係張紙到有一行好細行既字寫住
"餘下的食物不論生熟 每兩$5 "
啊媽睇唔到所以狂寫狂寫 之後咪死咯
d 野食多到仆街 啊媽就叫大家番屋企食保濟丸
點都插晒d 野... 好彩最後諗到個絕招出黎

↑偷影 =v= 考試前既笑容果然開心d

↑開始緊啦 表情都特別嚴肅!!

↑考試途中放小息啊 佢地平時好開心架 睇下緊張到都唔識笑 / _ \"

↑我地哩d 唔使考既人緊係無佢地咁緊張啦!

↑d 炸魚皮啊 依家見都都想嘔 多到暈啊!!!

↑我地既絕招啊. 就係將所有野倒晒落去 石沉大海 咩都睇唔到 哈.......
|
| 2006-12-31 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | ... | 181 | »
|