2007 年 1 月 4 日  星期四

 

有關..........

自己小時候既野

今日...........

竟然間講左咁多

我..........

都唔知點解!!

2007-01-04 11:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 12 月 30 日  星期六

 

30*

今日係塘東既DI 考試啊

朝頭早約左9:00係學校練升旗

咁早又咁涷 個個係到斗遲到

諗起都幾搞笑........

之後佢地10:30要上到head

我就去左飲茶

重做埋外賣妹攞住4碗麵上head

係莫君華做考官 又係一個九死一生= ="

夜晚折墮咯....

去左間酒樓打邊爐

係果d 比左錢任叫  但係張紙到有一行好細行既字寫住

"餘下的食物不論生熟 每兩$5 "

啊媽睇唔到所以狂寫狂寫 之後咪死咯

d 野食多到仆街  啊媽就叫大家番屋企食保濟丸

點都插晒d 野... 好彩最後諗到個絕招出黎

↑偷影 =v=  考試前既笑容果然開心d

↑開始緊啦   表情都特別嚴肅!!

↑考試途中放小息啊   佢地平時好開心架 睇下緊張到都唔識笑 / _ \"

↑我地哩d 唔使考既人緊係無佢地咁緊張啦!

↑d 炸魚皮啊  依家見都都想嘔  多到暈啊!!!

↑我地既絕招啊. 就係將所有野倒晒落去  石沉大海  咩都睇唔到 哈.......

 

 

2006-12-31 10:19 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]