2006 年 12 月 20 日  星期三

 

聖誕節就到啦

~~merry christmas~~

今日係學校既捐血日

我哩d 善良既學生緊係有去啦

捐既時候同葉生坐格離

所以捐緊時同佢有史以黎咁好傾

我哩d 咁活潑可愛既學生一捐完就即刻走得

之後重走左去打羽毛球tim

放左學之後好夜先番得屋企

襄善週加油啊!!!!!

 

2006-12-20 07:43 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 12 月 16 日  星期六

 

今日係唐東第二屆聯宣啊

有135.243同埋244

d 紀念品好鬼過引

致訓詞既時候個主禮講到

琴日有間中學陸運會死左個學生啊

佢藉此訓免我地要盡力

真係第一次聽訓詞無"乞"著

之後出左旺角.......................

↑無啦啦係條街撞到個超人 連pose 都特別型

↑之後又撞到勁大支什麼鼻敏王 超搞野 >﹏<

↑今日既戰利品  好肉赤 = ="

 

唉.............. 點算啊? 再係咁樣落去我就會扑街架啦!!!

2006-12-16 09:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]