|
2006 年 12 月 20 日 星期三
| |
聖誕節就到啦
~~merry christmas~~
今日係學校既捐血日
我哩d 善良既學生緊係有去啦
捐既時候同葉生坐格離
所以捐緊時同佢有史以黎咁好傾
我哩d 咁活潑可愛既學生一捐完就即刻走得
之後重走左去打羽毛球tim
放左學之後好夜先番得屋企
襄善週加油啊!!!!!
|
| 2006-12-20 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 12 月 16 日 星期六
| |
今日係唐東第二屆聯宣啊
有135.243同埋244
d 紀念品好鬼過引
致訓詞既時候個主禮講到
琴日有間中學陸運會死左個學生啊
佢藉此訓免我地要盡力
真係第一次聽訓詞無"乞"著
之後出左旺角.......................


↑無啦啦係條街撞到個超人 連pose 都特別型

↑之後又撞到勁大支什麼鼻敏王 超搞野 >﹏<

↑今日既戰利品 好肉赤 = ="
唉.............. 點算啊? 再係咁樣落去我就會扑街架啦!!! |
| 2006-12-16 09:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | ... | 181 | »
|