2006 年 11 月 6 日  星期一

 

仆街啦..........

西史得45分

會計得果16.5分 唔好去死!!!

重要比啊鴨串到應一應 = ="

佢有37分 我咪同佢講話佢係我double咯

點知佢個屎忽鬼好鬼驚奇咁話 "邊有2倍咁多啊?"

跟住重要講多句 "應該係2倍多d 至啱 " >﹏<

黑人憎啊真係

唔得....... 我唔要再輸  下次要佢搬定東瓜都得啊!!

2006-11-06 06:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 11 月 3 日  星期五

 

今日係學校既全方位學習日去赤柱

成個F.4都係中環等

坐左成半個鍾巴士先到

去到無野做咪諗住玩下"啤"牌咯

又唔記得左帶 d屎忽鬼又唔肯借>﹏<

最後焗住買走左去玩七級豬

之後班主任話咩要玩集體遊戲

番到沙灘竟然玩麻鷹捉雞仔

F.4 重玩埋D 咁白痴既GAME

但偏偏又玩得好鬼開心WO

萍萍重比miss 話夠狼死夠狠走去

捉d 雞仔  我都玩得好開心 =﹏=

↑啟明哥哥個樣係國家機密

↑傻珠訓著左

2006-11-04 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]