|
2006 年 11 月 6 日 星期一
| |
仆街啦..........
西史得45分
會計得果16.5分 唔好去死!!!
重要比啊鴨串到應一應 = ="
佢有37分 我咪同佢講話佢係我double咯
點知佢個屎忽鬼好鬼驚奇咁話 "邊有2倍咁多啊?"
跟住重要講多句 "應該係2倍多d 至啱 " >﹏<
黑人憎啊真係
唔得....... 我唔要再輸 下次要佢搬定東瓜都得啊!!
|
| 2006-11-06 06:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 11 月 3 日 星期五
| |
今日係學校既全方位學習日去赤柱
成個F.4都係中環等
坐左成半個鍾巴士先到
去到無野做咪諗住玩下"啤"牌咯
又唔記得左帶 d屎忽鬼又唔肯借>﹏<
最後焗住買走左去玩七級豬
之後班主任話咩要玩集體遊戲
番到沙灘竟然玩麻鷹捉雞仔
F.4 重玩埋D 咁白痴既GAME
但偏偏又玩得好鬼開心WO
萍萍重比miss 話夠狼死夠狠走去
捉d 雞仔 我都玩得好開心 =﹏=

↑啟明哥哥個樣係國家機密

↑傻珠訓著左 |
| 2006-11-04 10:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 181 | »
|