2006 年 9 月 27 日  星期三

 

嘩............. 真係好 支力 啊!!

功課 紅會 功課 紅會 功課 紅會

已經將我本來小既時間塞到滿一滿

唔得  唔可以咁容易認輸

一定撐得住 一定撐得住

我真係好好彩啊!!

每日起學校都有香蕉老闆同我玩下

有得狂笑一大餐

如果唔係咁忙我一定會發癲架~

多謝你啊香蕉老闆>﹏<

有句說話一直擺左係我心裡面好內

眼鏡哥哥~你真係好靚仔啊!!!!!!

2006-09-27 07:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 9 月 20 日  星期三

 

哩排心情唔多好!!

唔係哩個為情而煩

就輪到果個

依家連表妹都話要同條仔散

為左唔令自己受傷咁深

重話要"簡"正條仔生日先散

真係唔知話佢瀟灑定係可憐

哩排我都突然變左大忙人

好似嫁左比紅會咁

為左個宣誓野做到pk

11月4號 邊個唔黎就正仆街啊>﹏<

前幾日買左盞勁低死既電茼

 

~個死人鼻曉發光架~

2006-09-20 08:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]