2006 年 8 月 10 日  星期四

 

對悟住啊!!!!! 各位

我悟去露營啦

because實在太好玩啦

今次悟玩盡距悟知幾時再有機會架啦

所以我悟想走啦

但紅會20號既大日子我一定會到架

到時你地就會見到一個悟同既我啦

我衣家真系好HAPPY啊

全部都好醜樣 

 

2006-08-10 02:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 8 月 1 日  星期二

 

今日番左學校交留位費

都知白痴架啦 

交完之後就走得  都幾無聊...

之前down 左套女王的教室

今日終於睇晒

真係好正啊>﹏<

雖然得十一集 但d 內容好充實咯

無話有5分鐘既時間係睇唔睇都無所謂

我承認我係一個眼淺既人

睇晒成套總共喊左三次

真係好好好好好睇啊!!!

唔經唔覺已經過左14日啦

再比多幾日時間我呀

我一定可以將你完全趕走

但係唔係真係做得到!?

連我自己都唔知...............

 

2006-08-01 11:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]