|
2006 年 9 月 7 日 星期四
| |
今日第一堂就係英文
好彩琴晚死到成點都死篇作文出黎
無得交就真係扑得街啦!
小息去洗手間果陣
見到陳妙君戴左對大眼仔
都幾靚啊 搞到我都想買番對
不過就好假咯 人地一睇就睇得出
我話坐係白痴萍附近永遠都係歡樂無限講得真係啱
今日上最尾果堂
我比左書包底部一個黑色類似浴帽既袋仔佢睇
點知佢一句話扮keroro 就即刻將個袋仔"粒"左上個頭到
真係頂佢唔順!!
點幾放學 去左食lunch
2:30又番番學校比ms wong 罰留低做番未做晒既暑期功課
好慘啊 ﹏=_=﹏
做到五點幾先走得.........
|
| 2006-09-08 01:37 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 9 月 6 日 星期三
| |
點解...........
點解............
點解我一次又一次咁警告自己都係無用
一次又一次咁不斷諗起你
一次又一次咁等你上線
一次又一次咁失望而歸
面對住你既熱情我總係無辦法距絕
面對住你既說話我總係無辦法強硬
點解我要重複咁犯埋d 咁既錯
點解我要咁賤格.. |
| 2006-09-06 07:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | 103 | ... | 181 | »
|