2006 年 9 月 7 日  星期四

 

今日第一堂就係英文

好彩琴晚死到成點都死篇作文出黎

無得交就真係扑得街啦!

小息去洗手間果陣

見到陳妙君戴左對大眼仔

都幾靚啊  搞到我都想買番對

不過就好假咯  人地一睇就睇得出

我話坐係白痴萍附近永遠都係歡樂無限講得真係啱

今日上最尾果堂

我比左書包底部一個黑色類似浴帽既袋仔佢睇

點知佢一句話扮keroro 就即刻將個袋仔"粒"左上個頭到

真係頂佢唔順!!

點幾放學 去左食lunch

2:30又番番學校比ms wong 罰留低做番未做晒既暑期功課

好慘啊 ﹏=_=﹏

做到五點幾先走得.........

2006-09-08 01:37 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 9 月 6 日  星期三

 

點解...........

點解............

點解我一次又一次咁警告自己都係無用

一次又一次咁不斷諗起你

一次又一次咁等你上線

一次又一次咁失望而歸

面對住你既熱情我總係無辦法距絕

面對住你既說話我總係無辦法強硬

點解我要重複咁犯埋d 咁既錯

點解我要咁賤格..

2006-09-06 07:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]