2006 年 11 月 10 日  星期五

 

今日中文堂好開心啊

要做甚麼看圖作文

個女人明明比個男人攞住把刀脅持

點知白痴萍話個男人係到求婚

之後話咩用比卡超既十萬"服"特對付佢

成班要笑到傻左  =V=

跟住啊鴨個位係到落雨

濕晒.............

今日啊bird 哥無番  佢就乘機坐左過去

由得佢個位水"陣"

唉........ 我到底係咩構造架!?

次次都犯埋相同既錯  點都學唔識點做

仆街...........

2006-11-10 08:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 11 月 7 日  星期二

 

今次exam 真係爽啦!!!!

炒既科目重多過pass 既科目

3科主科都有2科仆左街

都唔知點解會咁 = ="

唉................

無眼睇啊﹏

今日睇左甚麼依利沙伯一世既畫劇

明知我矮重要坐到後一後  睇鬼咩

番到屋企影左好多我既珍藏......

↑重係唔夠多  要繼續努力  約我睇多d 戲啦!

↑有無睇過衝上雲霄啊? 裡面果隻triangel     真野黎架!!

↑我最愛既漫畫   都重未塞滿個柜 =﹏=

↑特然覺得自己學識好淵博 = =+

↑最近一本令我翻睇左5、6 既漫畫  真係好正>﹏< 

唔得....... 讀書唔可以再咁落去

為左可以令我有更多錢去買漫畫

我要發力啦@﹏@     呵呵.......................

2006-11-07 11:02 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]