|
2006 年 12 月 9 日 星期六
| |
今日去左西九龍踩冰啊
上次已經係F.2 暑假既事啦
好彩我唔識都無跌過
傻珠真係慘 跌到好似搭生魚咁
d 玩冰上曲棍既小朋友好可愛啊
我諗得5、6歲到炸
細細粒但要著住勁大舊既裝備
見住d 勁人都幻想緊自己著住對溜冰鞋好優美咁係到轉圈
之後閃人去左食野
太耐無去西九龍都唔知上面整左個旋轉木馬
我地影完貼紙相就走左去玩咯
重要係無人玩 結果成個旋轉木馬得我地3 個
重要比人望住晒 白痴萍話好醜係到勁遮住塊面
勁搞笑!!! 今日好攰 希望聽日會重開心啦 ^﹏^

↑係溜冰場到影 傻珠啱啱又搭完黎都可以笑得咁開心@﹏@

↑佢就係我地4E 班既開心果啦 我地成班包括我都好錫錫佢架

↑坐緊旋轉木馬啊 d 童真即刻番晒黎

↑以後都可以咁開心就好啦

↑有萍萍係我隔離都笑得特別開心 ^_^

↑望住張相唔知點解有d 寂莫........
|
| 2006-12-09 08:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2006 年 12 月 8 日 星期五
| |
12月真係有好多人生日
係我識既人入面已經有2大個係14號 = ="
有d 係25、27
總之一百歲唔死都有新聞啊!!
|
| 2006-12-08 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | ... | 181 | »
|