2006 年 12 月 9 日  星期六

 

今日去左西九龍踩冰啊

上次已經係F.2 暑假既事啦

好彩我唔識都無跌過

傻珠真係慘  跌到好似搭生魚咁

d 玩冰上曲棍既小朋友好可愛啊

我諗得5、6歲到炸

細細粒但要著住勁大舊既裝備

見住d 勁人都幻想緊自己著住對溜冰鞋好優美咁係到轉圈

之後閃人去左食野

太耐無去西九龍都唔知上面整左個旋轉木馬

我地影完貼紙相就走左去玩咯

重要係無人玩  結果成個旋轉木馬得我地3 個

重要比人望住晒 白痴萍話好醜係到勁遮住塊面

勁搞笑!!!  今日好攰  希望聽日會重開心啦 ^﹏^

↑係溜冰場到影  傻珠啱啱又搭完黎都可以笑得咁開心@﹏@

↑佢就係我地4E 班既開心果啦  我地成班包括我都好錫錫佢架

↑坐緊旋轉木馬啊   d 童真即刻番晒黎

↑以後都可以咁開心就好啦

↑有萍萍係我隔離都笑得特別開心 ^_^

↑望住張相唔知點解有d 寂莫........

2006-12-09 08:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2006 年 12 月 8 日  星期五

 

12月真係有好多人生日

係我識既人入面已經有2大個係14號 = ="

有d 係25、27

總之一百歲唔死都有新聞啊!!

 

 

 

2006-12-08 10:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]