|
2007 年 1 月 30 日 星期二
| |
sport day 終於原滿結束
好彩無咩嚴重既事發生姐!
哩排忙住紅會d 野
都唔記得同萍萍傾下計tim
依家好掛住番學..
紅會既急救比賽係2月4 號
雖然唔會攞獎
但要加油啊 本來我唔太想玩哩個比賽架
但自從比一個好pro 既miss 教左之後就好鍾意啊><
佢真係好勁!!!不單係成人急救既導師
但跟過救護車出去幫人架><
加上講野好有力 好令人信服
星期六又會見到佢啦 希望快d 到啦
可惜唔係早d 搵佢 如果唔係要攞獎容咩易啊
所謂相逢恨晚 依家終於明啦
依家滿腦子係到諗:
"先生..先生... 你有無事啊?"
"我係紅十字會既急救員"
"唔使驚 我係黎幫你架"
miss 我愛你 @﹏@
|
| 2007-01-30 09:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 1 月 26 日 星期五
| |
新環境.............
好快就同隔離鄰舍熟絡
大家既話題都幾啱!
但怎麼我會覺得自己的笑容這麼假 !? |
| 2007-01-26 07:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | ... | 181 | »
|