2007 年 1 月 30 日  星期二

 

sport day 終於原滿結束

好彩無咩嚴重既事發生姐!

哩排忙住紅會d 野

都唔記得同萍萍傾下計tim

依家好掛住番學..

紅會既急救比賽係2月4 號

雖然唔會攞獎

但要加油啊 本來我唔太想玩哩個比賽架

但自從比一個好pro 既miss 教左之後就好鍾意啊><

佢真係好勁!!!不單係成人急救既導師

但跟過救護車出去幫人架><

加上講野好有力 好令人信服

星期六又會見到佢啦 希望快d 到啦

可惜唔係早d 搵佢 如果唔係要攞獎容咩易啊

所謂相逢恨晚 依家終於明啦

依家滿腦子係到諗:

"先生..先生... 你有無事啊?"

"我係紅十字會既急救員"

"唔使驚 我係黎幫你架"

miss 我愛你 @﹏@

2007-01-30 09:00 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 1 月 26 日  星期五

 

新環境.............

好快就同隔離鄰舍熟絡

大家既話題都幾啱!

但怎麼我會覺得自己的笑容這麼假 !?

2007-01-26 07:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]