2007 年 2 月 4 日  星期日

 

紅會的急救比賽......

因為我而搞糟了 !!

辜負左海寧同miss 的所有心機

白廢左所有人既努力

無論多少的內疚..

多狠的自責...

流多少的眼淚也於事無補

做人做到我咁認真失敗~!

2007-02-04 08:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 2 月 2 日  星期五

 

每日番到學校

一個字.......悶..... >﹏<

2007-02-02 07:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]