2007 年 2 月 19 日  星期一

 

去左睇《門徒》

正。。。。。。

你地都要好Happy 呀!!

系哩個新年 ~ ^ ^ ~

2007-02-19 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 2 月 15 日  星期四

 

今日去左睇翻生朱羅館

正丫.......

不過咁就使左$60  有d 肉赤= ="

之後咁都比我係觀塘地鐵站撞到海寧

真係啱!!!

 就黎新年啦  我諗每個人都會開心呱

 我都係時間番去醫一醫自己

 將哩到所有唔要既野發泄晒出黎

 希望我今次都可以同以前一樣將果個自己搵番黎

 我都唔知點解.....................

 點都好啦

 希望今次會有新既見識同埋新既諗法!!!!

2007-02-15 03:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]