|
2007 年 2 月 19 日 星期一
| |
去左睇《門徒》
正。。。。。。
你地都要好Happy 呀!!
系哩個新年 ~ ^ ^ ~
|
| 2007-02-19 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 2 月 15 日 星期四
| |
今日去左睇翻生朱羅館
正丫.......
不過咁就使左$60 有d 肉赤= ="
之後咁都比我係觀塘地鐵站撞到海寧
真係啱!!!
就黎新年啦 我諗每個人都會開心呱
我都係時間番去醫一醫自己
將哩到所有唔要既野發泄晒出黎
希望我今次都可以同以前一樣將果個自己搵番黎
我都唔知點解.....................
點都好啦
希望今次會有新既見識同埋新既諗法!!!! |
| 2007-02-15 03:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 181 | »
|