|
2007 年 3 月 31 日 星期六
| |
好想去apm....
因為係cinema 隔離果間鋪頭仔聽人講話
有好多好多我鍾意既野買wo!!!!!
今日我做左啊媽
帶住十幾個"仔" 走上總部
見到馬子峰^^
見到95 同135 .....勁啦!!
估唔到臨走時都比我見番215 既佢
成兩年無見過.....一切都無咩點變
唔知佢依家重係咪住係荷蘭宿舍
亦都估唔到當年我竟然對佢做左d 咁既事出黎.....
哩排...
好多野要煩..
好多野要諗..
好多野要做..
|
| 2007-04-01 12:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 3 月 28 日 星期三
| |
隻錶壞左!!
今日我做左件好衝動既事
我都估唔到自己會做得出.....
我竟然係電腦室用我平時嗌操把聲係到屌個F.2仔
依家諗番都嚇親自己
唔知有無miss 啊sir 聽到
不過係電腦室果廿幾個學生聽到晒咯
唉............
後悔黎都無用 唔做都做左
不過真係好耐都無咁嬲過啦!!!
|
| 2007-03-28 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | ... | 181 | »
|