2007 年 5 月 23 日  星期三

 

 

聽日又有假放....

good!!

重番多唔夠兩個禮拜學就係考試..

要努力。。唔可以比miss 睇死 玩紅會就讀唔到書 \ _ /

考完試要瘋狂咁去玩 

哩個已經係我最後一個可以玩既暑假..

一隻二隻應承左話同我去玩唔好甩我底啊


想不到當年對你的恨意並沒有完全消除
今天得知原來你的驕傲經過一年的洗禮
不但沒有熄滅.....反而變本加勵
你真的可怕得讓我毛骨悚然~



唔知點解屋企會多左副墨鏡

等我同細佬做下佢既專屬模特兒先..

↑好有甘二世紀殺人網絡feel = ="

↑連我都有衝動想打自己= =""

 

考試啦!! 各位要加油....

 

點解會咩野都唔講!?

 

 

2007-05-23 08:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 5 月 21 日  星期一

 

*20/5/2007*

今日係步操考試既日子!!

約左9:30 上總部..

朝頭早又掛黃雨又掛雷暴警告

諗住八點起身.

點知因為咁部手機就由六點幾開始一直響..

每隔十幾分鍾就會有電話問我到底重使唔使考

重無間斷  = ="   真係有想將佢塞落廁所既衝動

因為只係掛黃雨所以考試繼續...

上到總部已經有好多人係到!!

成年所有既努力就睇今日....

我做左成年傻婆..,係停車場嗌足成年...就睇今日

開頭我都幾有信心可以一 take pass

但係可能佢地緊張啦  加上又係黃雨既天氣下操

所以要retake  知道左即刻喊左出黎....

都唔知為咩!!

我都知佢地已經好努力...只係我唔夠好..

係仔仔考大定都對個結果好有信心

但係我真係好失敗.. 知道自己教得唔好 

重要比人發現訂錯左個章 (幫我大肆宣揚 = =")

 

以下係某人既xanga:

further more...di係釘係右手條柴下面唔會係果六條度嫁...=_="

↑cheap 精.... 但又嬲唔落  激死..

 

post 下d 相先...^^

↑果時又大雨又大風 = ="

↑個身濕晒.. 又涷..  真係慘!!

↑ 果時我竟然緊張到扯住條裙  @_@"

↑佢地真係好可愛好抵錫 ~^^~

↑走之前黎張大合照.... 真係辛苦晒!!!

 

各位.. 今日係520 我愛你日啊!!!

................我愛你................

唔使周圍望啦!!我係到同緊你講啊^^

 

 

 

 

2007-05-21 06:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]