|
2007 年 5 月 23 日 星期三
| |
聽日又有假放....
good!!
重番多唔夠兩個禮拜學就係考試..
要努力。。唔可以比miss 睇死 玩紅會就讀唔到書 \ _ /
考完試要瘋狂咁去玩
哩個已經係我最後一個可以玩既暑假..
一隻二隻應承左話同我去玩唔好甩我底啊
想不到當年對你的恨意並沒有完全消除
今天得知原來你的驕傲經過一年的洗禮
不但沒有熄滅.....反而變本加勵
你真的可怕得讓我毛骨悚然~
唔知點解屋企會多左副墨鏡
等我同細佬做下佢既專屬模特兒先..

↑好有甘二世紀殺人網絡feel = ="

↑連我都有衝動想打自己= =""
考試啦!! 各位要加油....
點解會咩野都唔講!?
|
| 2007-05-23 08:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 5 月 21 日 星期一
| |
*20/5/2007*
今日係步操考試既日子!!
約左9:30 上總部..
朝頭早又掛黃雨又掛雷暴警告
諗住八點起身.
點知因為咁部手機就由六點幾開始一直響..
每隔十幾分鍾就會有電話問我到底重使唔使考
重無間斷 = =" 真係有想將佢塞落廁所既衝動
因為只係掛黃雨所以考試繼續...
上到總部已經有好多人係到!!
成年所有既努力就睇今日....
我做左成年傻婆..,係停車場嗌足成年...就睇今日
開頭我都幾有信心可以一 take pass
但係可能佢地緊張啦 加上又係黃雨既天氣下操
所以要retake 知道左即刻喊左出黎....
都唔知為咩!!
我都知佢地已經好努力...只係我唔夠好..
係仔仔考大定都對個結果好有信心
但係我真係好失敗.. 知道自己教得唔好
重要比人發現訂錯左個章 (幫我大肆宣揚 = =")
以下係某人既xanga:
further more...di係釘係右手條柴下面唔會係果六條度嫁...=_="
↑cheap 精.... 但又嬲唔落 激死..
post 下d 相先...^^

↑果時又大雨又大風 = ="

↑個身濕晒.. 又涷.. 真係慘!!

↑ 果時我竟然緊張到扯住條裙 @_@"

↑佢地真係好可愛好抵錫 ~^^~

↑走之前黎張大合照.... 真係辛苦晒!!!
各位.. 今日係520 我愛你日啊!!!
................我愛你................
唔使周圍望啦!!我係到同緊你講啊^^
|
| 2007-05-21 06:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ... | 181 | »
|