2007 年 6 月 18 日  星期一

 

愛し子よ (小寶貝)

小寶貝 無論何時 都請在我的懷抱中沉沉入睡。 
決不容許天真的你再次逃離此處。 

把她的一切都忘了吧。 
願她不會用沙啞的撒嬌聲舔舐你的耳畔, 
否則我將緊勒她的咽喉。 

只要兩人就好 其他什麼人都不需要, 
你只由我來滿足。 
在你的雙足上 鑲嵌銀色的枷鎖, 
但願你莫要重蹈覆轍。 


小寶貝 在我的懷中吮吸甜美的蜜汁吧。 
決不容許天真的你再次離開我的視線。 

把她的一切都置之腦後吧。 
若她舉起利爪 前來奪走你, 
我就親手殺死她。 

不要反抗了 來吧 把一切都交給我, 
只有我能讓你生存下去。 
把你的羽翼撕個粉碎 丟棄了吧, 
但願你再也飛不到任何地方。 

只要兩人就好 其他什麼人都不需要, 
你只由我來滿足。 
在你的雙足上 鑲嵌銀色的枷鎖, 
但願你莫要重蹈覆轍。 

不要反抗 來吧 把一切都交給我, 
只有我能讓你生存下去。 
把你的羽翼撕個粉碎 丟棄了吧, 
但願你再也飛不到任何地方。

 

 

竟然可以同一把咁溫柔既聲去唱出咁霸道同痴情既歌詞
唔知點解聽到我有d 心痛

 

2007-06-18 06:18 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 6 月 15 日  星期五

 

對住個考試我真係就黎癲啦!!!

科科都考得衰到貼地....

係唔係我自己本身既問題呢?

定係d 卷難???

黎緊哩個暑假係我最後可以玩既暑假

我一定要玩盡佢..... 玩到好似上年咁

真係爽死我啊= =""

太耐無理過我個板

我準備好晒考完試黎次大改革

大家都要上多d 黎啊

話唔定你地會有個驚喜 ~^^~

but.....如果熟我既人就應該唔會有啦!!!

 

 

好....又要出發同西史博命!!!

大家都要加油

 

 

 

2007-06-15 12:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]