2007 年 8 月 14 日  星期二

 

今日真係爽死我...

阿徹既作品《Bad Boy》又成為左我既收藏品~

↑佢淨係出左6 本書.. 雖然我得三本 不過我會繼續努力
                                   ( 如果我可以既話= =" )

番左學之後可能會停買一排呱.. 因為我要草彈藥

為向風弄 既書進行密集式攻擊做準備

講起佢我又諗起佢果套 血夜  = ="

過左咁多日都只係睇到五份三 

慢到龜"蘭" 咁係因為我次次都無勇氣繼續睇落去

我真係驚左個故仔  有咩理由可以虐到咁..

但係又會心思思 最後係自己呃自己先免強睇落去

我真係好犯殘..............

同時亦佩服風弄 大人到五體投地啦!!!!

 

 

2007-08-14 12:44 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 8 月 11 日  星期六

 

今日去左唱K..

本黎以為kenny 會出現

點知佢無黎反而黎左個不速之客..仆街俊..

11 個人坐左間成20 人都坐得落既大房

↑佢地果時隻手一齊咁向左向右 = =" 勁白痴

↑你睇下萍萍無啦啦係到嘟嘴丫  = =+

d 人係到勁唱兒歌同老餅歌 (..絕對空虛..)

整場鬧劇就係2:00 中落幕!!!

之後唔知點解會走左去海皇粥店到食粥..........

 

 

 

2007-08-11 11:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]