|
2007 年 8 月 14 日 星期二
| |
今日真係爽死我...
阿徹既作品《Bad Boy》又成為左我既收藏品~

↑佢淨係出左6 本書.. 雖然我得三本 不過我會繼續努力
( 如果我可以既話= =" )
番左學之後可能會停買一排呱.. 因為我要草彈藥
為向風弄 既書進行密集式攻擊做準備
講起佢我又諗起佢果套 血夜 = ="
過左咁多日都只係睇到五份三
慢到龜"蘭" 咁係因為我次次都無勇氣繼續睇落去
我真係驚左個故仔 有咩理由可以虐到咁..
但係又會心思思 最後係自己呃自己先免強睇落去
我真係好犯殘..............
同時亦佩服風弄 大人到五體投地啦!!!!
|
| 2007-08-14 12:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 8 月 11 日 星期六
| |
今日去左唱K..
本黎以為kenny 會出現
點知佢無黎反而黎左個不速之客..仆街俊..
11 個人坐左間成20 人都坐得落既大房

↑佢地果時隻手一齊咁向左向右 = =" 勁白痴

↑你睇下萍萍無啦啦係到嘟嘴丫 = =+
d 人係到勁唱兒歌同老餅歌 (..絕對空虛..)
整場鬧劇就係2:00 中落幕!!!
之後唔知點解會走左去海皇粥店到食粥..........
|
| 2007-08-11 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | ... | 181 | »
|