|
2007 年 12 月 13 日 星期四
| |
本人今年既生日過左啦..
多謝各方好友既禮物同心思..
肥突 你送左本咁咸濕既書比我
搞到我都唔好意思tim.. = =+
好玩唔玩..
今年F. 5 先黎係christmas 玩交換禮物
都唔知可以攞d 咩去換.. 杯!? 相架!? 通勝!? = ="
唔講唔知原來chris 對BL 都係同道中人
重知道12月30號有個展覽..
多得佢提醒.. 真係要去行行..
星期日出去旺角.. 又見到d 劇團係條街到宣傳..
今次玩咩 女朋友
有個人重跪係條街到誠招d 路人做佢女朋友去客串..
真係辛苦晒..
就係哩個時候我攞到一張超勁爆既傳單..
↑開頭望住個封面都覺得無咩特別.. 點知..........

↑打開裡面竟然係咁.. 真係望到我o晒嘴 = ="
|
| 2007-12-13 06:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 12 月 7 日 星期五
| |
今年既陸運會咁就完左..
企起個運動場隔離足足兩日
算係盡左自己責任啦..
起碼我果team 都無犯錯
可能因為今年係最後一年
跑千五時幾乎博晒命..
攞到14名都算有交代
今朝起身對腳好似廢左咁 = ="
嘩.. 唔講唔知..
原來啊輝唔係外表睇起來咁弱質纖纖架
跑千五同三千時手臂上d 肌肉真係唔係流料
枉我坐左佢隔離咁耐都唔知...
啊達真係好叻仔..
明知自己跑得慢都去跑..
哩d 咪叫有參加精神咯!!
相就遲d 先補啦~
|
| 2007-12-07 11:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 181 | »
|