2007 年 12 月 13 日  星期四

 

本人今年既生日過左啦..

多謝各方好友既禮物同心思..

肥突  你送左本咁咸濕既書比我

搞到我都唔好意思tim.. = =+

好玩唔玩..

今年F. 5 先黎係christmas 玩交換禮物

都唔知可以攞d 咩去換.. 杯!? 相架!? 通勝!? = ="

唔講唔知原來chris 對BL 都係同道中人

重知道12月30號有個展覽.. 

多得佢提醒.. 真係要去行行..

星期日出去旺角.. 又見到d 劇團係條街到宣傳..

今次玩咩 女朋友 

有個人重跪係條街到誠招d 路人做佢女朋友去客串..

真係辛苦晒..

就係哩個時候我攞到一張超勁爆既傳單.. 

   

↑開頭望住個封面都覺得無咩特別..  點知..........

 

↑打開裡面竟然係咁.. 真係望到我o晒嘴 = ="

 

 

 

2007-12-13 06:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 12 月 7 日  星期五

 

今年既陸運會咁就完左..

企起個運動場隔離足足兩日

算係盡左自己責任啦..

起碼我果team 都無犯錯

可能因為今年係最後一年

跑千五時幾乎博晒命..

攞到14名都算有交代

今朝起身對腳好似廢左咁 = ="

嘩.. 唔講唔知..

原來啊輝唔係外表睇起來咁弱質纖纖架

跑千五同三千時手臂上d 肌肉真係唔係流料

枉我坐左佢隔離咁耐都唔知...

啊達真係好叻仔..

明知自己跑得慢都去跑..

哩d 咪叫有參加精神咯!!

相就遲d 先補啦~

 

 

2007-12-07 11:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]