2008 年 5 月 15 日  星期四

 

 

 

 

 

 

有事就第一時間卸駁..

由人地黎做就暏多批評

已經唔係第一次架啦..

以前係咁依家又係咁..

你地算得係d 咩丫!? 

 

 

 

2008-05-15 09:57 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 5 月 12 日  星期一

 

萬歲!!!  終於考完會考啦..

雖然知道個結果唔會好好

不過算啦.. 都過左去

都無得後悔 同埋唔可以後悔

我既BL春天又番黎啦

BL漫畫...

BL小說....

哈理波特.....

魔幻羅盤......

GOLF &MIKE.....

SHO  NAGI  TEPPEI....

重有好多好多等住我去玩既野.. 我番黎啦 >v< 

講起BL 我係會考前好瘋狂咁訂左四本書

依家到左找數既時候 = ="

媽媽丫.... 成五舊水..

雖然比啊萍鬧左餐勁既.. 不過我鍾意啊

唉... 唔訂都訂左.. 唔通唔要咁衰仔咩....

↑係其中一本 ^_^  見到我都開心  係我其中一個最鍾意既作者寫架

講起佢.. 之前佢果篇 血夜 .. 真係睇到我近乎發狂

文筆一流.. 又有創意.. 真係抵佢受歡迎

我都覺得自己好勁.. 做學校既讀者報告

竟然寫左五六本佢既作品落去 ( 當然係好有技巧咁寫啦... )

遲啲睇下攞唔攞得番.. 再放上黎

我要自己哩三個月覺得好充實..

睇書..

番工..

減肥..

去玩..

去camp ..

講起個camp  希望真係搞得成啦... 真係真係最後一次咁大班人啦

前果幾日攞番 可愛淘 作既 狼的誘惑 出黎..

依然都有d 欲罷不能既感覺..

緊係啦.. 就係因為哩本書 令我第一次睇書睇到喊

又係因為哩本書  令我比雞wong 個八婆針對左成年

本黎以為自己已經對男女愛情既書無晒興趣

原來唔係... 呵呵... 係一件好事黎既....

好啦... 吹水就吹到哩到...

↑驅魔少年 既BL 板 ...   真係好靚.........

 

 

2008-05-12 10:47 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]