2008 年 3 月 16 日  星期日

 

已經考完mock 三日啦.... 

再番多四日就唔使番... 好彩無停課..

唔係最後哩幾日都無埋..

哩三日真係好開心.. 好耐無試過咁放縱

但係寫紀念冊就黎寫到我痴線

張張都要寫一大段字  >_<

救命丫.............

睇左公元前一萬年啦.. 真係好正 

啊萍買左個新銀包啊  靚到我想偷左佢

好彩我都唔輸蝕.. 都買左本小說

↑ 個故仔係講海盜同海軍架...  ( 歡迎你加入我既大家庭啊 ^^ )

之前睇左兩集 A V 視務所..

裡面果首歌竟然同我日記板首歌一樣 = ="

唔得啦.. 我覺得自己好似愈黎愈鍾意GOLF&MIKE 啊

好想買佢地既CD ....  又好想見一見佢地  ( 我係到發緊花痴... )

 

 

 

2008-03-16 10:45 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 3 月 8 日  星期六

 

過左一個禮拜既考mock 日子....

估唔到發生最多事既竟然係我地班

兩日係禮堂考緊試時有電話響都牽連到我地班d 人

真係運吉!!!

雖然都幾搞笑..

大家係到博命寫緊野時無啦啦有免費歌聽.....

不過都發生左件令我好鄙視既事

日久見人心哩句話真係一d 都無講錯

咁好咁好既朋友都可以出賣..

為既就係一個小過同埋miss 既眼光

完全唔理加諸係對方身上的傷害

咁樣既人真係好恐怖...

你真係好乞人憎咯.. 平時都知你個人心機重

估唔到你個心黑到咁  咁既事你都做得出!?

做左出黎個小過都唔會消失架啦.. 點解重要做埋d 咁無謂既野?

唔好係到扮無辜同可憐.. 

好心你啦... 都十幾歲重學咩人博同情啊

完全唔知咩叫承擔   有親事就淨係識得賴

你弱稚架?  咪繼續係到扮弱者咯

睇下有幾多人信你..

有d 野做左出黎係收唔番架!!!

我唔會當面同你起衝突

因為你係 "弱者" 嘛.... 我唔會蠢到做埋d 蝕抵野

我邊有你咁勁啊  話喊就喊 

果副楚楚可憐既樣無論我去藝員訓練班學幾耐都唔會學得到 

 

知到果個令到你嗲晒堂又發晒姣既人原來都幾憎你

我真係 心 都涼埋....  

估唔到F.5 最後既生涯都要留低d 咁唔好既回憶

重要比我識到個咁不堪既人  真係浪費晒我d 腦汁

好彩我無咩同你接觸先幸免於難姐....

你個bitch 真係唔值得我講粗口    

 

 

 

2008-03-08 10:53 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]