2007 年 12 月 22 日  星期六

 

21 * 12 * 2007

又到我地學校一年一度既襄善週..

今年學校真係絕..

如果著左唔乎合要求既便服就成日無得玩..

走去參加咩閱讀班同寫作班..

唉.. 著裙一定長到小腿先比著..

一個二個都運吉.. 平時d 女仔改條裙短到大比都無人理..

依家重憑咩要求咁多啊 = =" 

不過對我黎講都無咩影響.. 橫掂我點都唔打算著裙..

今年終於唔使守攤位.. 有得自由活動..

但原來都唔知去邊好.. 要hea 成3 個鍾

真係唯有上hall 聽果個咩慈善 卡啦ok

好多人都走左出去唱.. 唱得好聽既有好多..

當然.. 走音既亦都大有人在..

之後上到去班房重悶= ="

係開頭玩大風吹好玩..

之後就..... 唔好提啦 ..

真係好慘啊我 = =" 無啦啦比人影到張我擘大個嘴既相..

重send 左比好多人  成為左我一生既污點 ...

我要去跳樓啊.. 唔好阻住我.... 

↑哩個時候係就黎食完野既時候.. 亦都係影得我最正常既一張相..

↑ kenny 似唔似係到賣緊手錶廣告啊..

↑輸左大懲罰.. 萍萍同啊麗係到跳舞..

↑啊達同啊輝啊.. 唔好睇佢地斯斯文文.. 成日蝦我 = =+

 

放左之後走左去睇  魔幻羅盤      真係幾ok 架...

會考完定要買書黎睇~

點都好啦.. 各位.....  聖誕節快樂 !!!!

 

2007-12-23 12:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 12 月 18 日  星期二

 

今日係我地學校既捐血日啊..

我諗我地班應該係F.5 最多人既一班..

有成11 個.. 不過有d 比人打番轉頭 = ="

我都算係咁啦..

出盡各種威逼利誘call 成5個牛高馬大既男仔去..

當然.. 我都有去捐啦.. 不過磅重時我又重左..唉..

啊達好cheap 精.. 竟然偷睇我d sms

我要噴火啦...................

肥突送比我本書差唔多睇完啦..

嗱...唔代表我咸濕啊.. 係本書真係好搞笑 = =+

講到小說.. 好野!!!

鈴木愛海 大人既花降樓系列第三集又出左啦

christmas 用黎交換既果份禮物真係幾cheap

不過算係咁啦.. 我好比心機包左兩層架..

至於用咩包就 .......

 

 

2007-12-18 06:41 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]