|
2007 年 12 月 22 日 星期六
| |
21 * 12 * 2007
又到我地學校一年一度既襄善週..
今年學校真係絕..
如果著左唔乎合要求既便服就成日無得玩..
走去參加咩閱讀班同寫作班..
唉.. 著裙一定長到小腿先比著..
一個二個都運吉.. 平時d 女仔改條裙短到大比都無人理..
依家重憑咩要求咁多啊 = ="
不過對我黎講都無咩影響.. 橫掂我點都唔打算著裙..
今年終於唔使守攤位.. 有得自由活動..
但原來都唔知去邊好.. 要hea 成3 個鍾
真係唯有上hall 聽果個咩慈善 卡啦ok
好多人都走左出去唱.. 唱得好聽既有好多..
當然.. 走音既亦都大有人在..
之後上到去班房重悶= ="
係開頭玩大風吹好玩..
之後就..... 唔好提啦 ..
真係好慘啊我 = =" 無啦啦比人影到張我擘大個嘴既相..
重send 左比好多人 成為左我一生既污點 ...
我要去跳樓啊.. 唔好阻住我....

↑哩個時候係就黎食完野既時候.. 亦都係影得我最正常既一張相..

↑ kenny 似唔似係到賣緊手錶廣告啊..

↑輸左大懲罰.. 萍萍同啊麗係到跳舞..

↑啊達同啊輝啊.. 唔好睇佢地斯斯文文.. 成日蝦我 = =+
放左之後走左去睇 魔幻羅盤 真係幾ok 架...
會考完定要買書黎睇~
點都好啦.. 各位..... 聖誕節快樂 !!!!
|
| 2007-12-23 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 12 月 18 日 星期二
| |
今日係我地學校既捐血日啊..
我諗我地班應該係F.5 最多人既一班..
有成11 個.. 不過有d 比人打番轉頭 = ="
我都算係咁啦..
出盡各種威逼利誘call 成5個牛高馬大既男仔去..
當然.. 我都有去捐啦.. 不過磅重時我又重左..唉..
啊達好cheap 精.. 竟然偷睇我d sms
我要噴火啦...................
肥突送比我本書差唔多睇完啦..
嗱...唔代表我咸濕啊.. 係本書真係好搞笑 = =+
講到小說.. 好野!!!
鈴木愛海 大人既花降樓系列第三集又出左啦
christmas 用黎交換既果份禮物真係幾cheap
不過算係咁啦.. 我好比心機包左兩層架..
至於用咩包就 .......
|
| 2007-12-18 06:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | ... | 181 | »
|