2007 年 10 月 30 日  星期二

 

依家真係忙得好緊要..

但係都比我偷到時間去睇一套日劇

個名譯過黎叫 < 為 己 而 生 >

係講一個男仔天生

居有既男性身體  內心同埋思想上都係女性

比醫生診斷為 性別障礙 

所以佢就決定左做變性手術

過程中所經歷既一切都好難好難..

最後主角就決定左要為己而生

係一套描寫現實對變性行為存在既偏見同差別..

真係好好睇.....

有d 網友勁係到討論戲裡面既主角到底係由男定女釋演

↑你地睇下覺得似男仔定女仔!?

 

 

 

2007-10-30 07:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 10 月 20 日  星期六

 

今日終於到我地19 屆宣誓典禮啦..

亦係我係紅會既最後一日

之前忙到幾乎沖涼都無時間

依家一下鬆晒.. 但係就有落寞既感覺

今日又係六點半仆左起身

八點衝到番學校..

成朝就係

"小敏.. 咩咩係邊啊.."

"小敏.. 咩咩唔見左啊.."

"小敏.. 點解會咁架.."

就黎痴線.. 好彩都係一日姐

完左都成五點差唔多十一個鍾

之後連英皇都趕唔切去補

咁就晒左一堂..

↑班衰仔.. 教左成年最認真就係今日.. \ _ /

↑我話其中一張登底有張紙  佢地真係信= =+

↑ 佢好大力咁揸落舊豆腐到.. 有d 核特

↑我地既大合照啊..

 

好開心既一日咁就完左.. 我依家真係要走去讀書啦..

近黎真係好多野發生埋一齊

好既係我同明明又friend 左

唔好既係我覺得自己又黑人憎左

唉.. 順其自然啦..  有好多野我都control 唔到

如果唔係我緊張果幾個人  其他人做任何野我都唔care

只係我真係估唔到..........

 

 

2007-10-20 11:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]