|
2007 年 10 月 30 日 星期二
| |
依家真係忙得好緊要..
但係都比我偷到時間去睇一套日劇
個名譯過黎叫 < 為 己 而 生 >
係講一個男仔天生
居有既男性身體 內心同埋思想上都係女性
比醫生診斷為 性別障礙
所以佢就決定左做變性手術
過程中所經歷既一切都好難好難..
最後主角就決定左要為己而生
係一套描寫現實對變性行為存在既偏見同差別..
真係好好睇.....
有d 網友勁係到討論戲裡面既主角到底係由男定女釋演


↑你地睇下覺得似男仔定女仔!?
|
| 2007-10-30 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 10 月 20 日 星期六
| |
今日終於到我地19 屆宣誓典禮啦..
亦係我係紅會既最後一日
之前忙到幾乎沖涼都無時間
依家一下鬆晒.. 但係就有落寞既感覺
今日又係六點半仆左起身
八點衝到番學校..
成朝就係
"小敏.. 咩咩係邊啊.."
"小敏.. 咩咩唔見左啊.."
"小敏.. 點解會咁架.."
就黎痴線.. 好彩都係一日姐
完左都成五點差唔多十一個鍾
之後連英皇都趕唔切去補
咁就晒左一堂..

↑班衰仔.. 教左成年最認真就係今日.. \ _ /

↑我話其中一張登底有張紙 佢地真係信= =+

↑ 佢好大力咁揸落舊豆腐到.. 有d 核特

↑我地既大合照啊..
好開心既一日咁就完左.. 我依家真係要走去讀書啦..
近黎真係好多野發生埋一齊
好既係我同明明又friend 左
唔好既係我覺得自己又黑人憎左
唉.. 順其自然啦.. 有好多野我都control 唔到
如果唔係我緊張果幾個人 其他人做任何野我都唔care
只係我真係估唔到..........
|
| 2007-10-20 11:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 181 | »
|