2007 年 9 月 16 日  星期日

 

紅會又要搞個宣誓.. d 功課又多 ..

真係好甘 = ="

依家哩個位愈黎愈覺得有問題..

有機會真係要搵明明傾下!!

今日補完習去左行街..

八點幾係旺角條街到見到類似街頭表演既..

果兩個主角企左上條梯到.. 話錫話錫.. 錫左勁耐都無錫到 = ="

都運吉.....  更加唔明點解咁多人會攞住相機

↑我覺得真係好白痴!!     又唔係靚仔靚女有咩好影
   好想同佢地講佢地既表情重好影.. = =+

今晚出得去旺角當然有收穫啦..

↑我既BL 家族又壯大左啦..  加油努力!!
   不過個荷包真係好傷= ="

↑影左其中一本個封面零舍靚既落黎


之後九點到去左食dinner

一齊係到討論kenny 既野同俊俊既性取向

真係笑死我 .... .. 

 

原來已經有人開始擔心謝師宴既野= ="

會考都未考.. 真係好運吉~

 

 

 

 

 

2007-09-16 12:36 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 9 月 10 日  星期一

 

依家番學真係開心死我... 坐係後面有一大堆人等住比我蝦..

明明 ..  弱稚俊 .. 啊輝 .. 女班長 .. 狂野的襪  重有  文先生

不過佢地又係犯賤既..  正所謂出爐鐵.. 唔蝦唔得 = =+

其實明明都唔係正常得去邊.. 一隻手掌拍唔響架..

但係我係女仔始終都吃香d 既..

 

↑明明既xanga  真係唔知係讚我定踩我 = ="  不過弱稚俊依家先發現我既好處
   未免太遲呱..

 

 

點都好... 容許我大笑三聲..     哈.... 哈 ..  哈....

 

 

 

2007-09-10 05:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]