|
2007 年 7 月 30 日 星期一
| |
啱啱終於睇完《14 歲的媽媽》啦!!!
真係幾好睇....
雖然無喊過但係隻眼都紅左幾次
一個14 歲既女仔有左不但無落左佢
就算面對住所有人既冷嘲熱諷都要生佢出黎
真係好唔容易~
係套劇裡面我見得到咩野係負責任咩野係母愛
真係幾有教育意義....
日本電視台果邊原來遇左一出街一定會收到投訴
重做好晒準備..
聽落都係幾搞笑!!!
遲d 無線都會播.. 唔知又會比佢地cut 左幾多 = ="
(都係睇原版好)
到時唔知香港有無人會走去投訴呢!?
最後恕我係到大膽講幾句...
我到依家一直都唔係好明點解當初個個都話《一公升的眼淚》好睇.
類似哩d 主角患上絕症之後唔放棄咁去努力不懈生存落去既題材
我地唔係由細睇到大架咩!? 咁套野好睇在個女主角夠靚定係拍得好呢?

↑連張劇照都好有諭意.... 唔知你地睇唔睇得明呢!? @﹏@
|
| 2007-07-30 07:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 7 月 28 日 星期六
| |
依家睇緊藍淋 既《逆風而行》
好好睇......
不過未買第二集!!!
好想睇迷羊 既新書《愛的豹豹》
好想睇風弄 既《主子》
聽人講話《鳳於九天》先係佢登峍造極既作品
唔理啦~ 遲d 去信和全部掃晒番黎
我知我係到自甘墮落緊..
好想將以前買落果d 漫畫塞晒落垃圾桶
咩男女戀愛 咩學長師妹 咩窮家女有錢少爺
全部同我收儅啦唔該!!
可能hk 仲未有漫畫商代理耽美漫畫
所以每本都要比普通既漫畫貴成10 蚊
果日同靚靚表妹出左兩轉信和
買左幾本小說同漫畫
咁就幾舊水.....
就黎變成耽美敗家女!!!
不過我鍾意...
|
| 2007-07-28 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | ... | 181 | »
|