2007 年 7 月 26 日  星期四

 

琴晚去左唱K

古悟到哩到既 K房一D 都悟輸蝕比香港

地方好大架

格音又係一流

仲要係輕囑式電子 "减" 歌

我埝唯一同香港一樣可能都係得4個無線咪

可能人太多呱

D 凳坐滿晒.. 都有成10 個人要坐地下

係到玩牌 (可想宜知個場大到點)

悟知邊個生日 (悟記得左個名= =" )

我都估到個咪悟會落起我手

坐起到又無野做

空肚灌左四五支

古悟到塊面紅都無紅....

係我勁定係D 酒酒精含量低!?

成晚都過幾開心既

望住D 人系到玩"式"仔

可惜我學極都學悟識

真係好想通頂...

不過有人話頂悟順

所以算啦!!!

回到家一搭落床即刻訓着左

可能酒精終於上腦~

都幾好訓.....

 

 

 

 

 

2007-07-26 11:29 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 7 月 25 日  星期三

 

啊撤..

迷羊..

風弄..

藍淋..

點解我成日都唸起你地架....

 

 

 

2007-07-25 08:36 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]