|
2007 年 7 月 26 日 星期四
| |
琴晚去左唱K
古悟到哩到既 K房一D 都悟輸蝕比香港
地方好大架
格音又係一流
仲要係輕囑式電子 "减" 歌
我埝唯一同香港一樣可能都係得4個無線咪
可能人太多呱
D 凳坐滿晒.. 都有成10 個人要坐地下
係到玩牌 (可想宜知個場大到點)
悟知邊個生日 (悟記得左個名= =" )
我都估到個咪悟會落起我手
坐起到又無野做
空肚灌左四五支
古悟到塊面紅都無紅....
係我勁定係D 酒酒精含量低!?
成晚都過幾開心既
望住D 人系到玩"式"仔
可惜我學極都學悟識
真係好想通頂...
不過有人話頂悟順
所以算啦!!!
回到家一搭落床即刻訓着左
可能酒精終於上腦~
都幾好訓.....
|
| 2007-07-26 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 7 月 25 日 星期三
| |
啊撤..
迷羊..
風弄..
藍淋..
點解我成日都唸起你地架....
|
| 2007-07-25 08:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 181 | »
|