2007 年 9 月 8 日  星期六

 

藉口.....

熱戀時沖昏頭腦所許下既諾言 ..

係最殘忍既毒藥

 

 

 

 

 

2007-09-08 12:51 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 9 月 2 日  星期日

 

聽日又要番學...

中四既暑假咁就過左..

咁係代表左d 咩呢!?

代表我又老左..

代表又向會考接近左一步..

代表同哩班同學一齊既時間又小左..

就算幾咁唔捨得都真係要同哩個暑假講拜拜~

出年一定要同班同學出去玩多d

因為我地得番半年時間...

紅十字會亦終於可以暫時放低

無論點都好..

大家對於會考都要加油啊!!!

琴日係紅會既DI 考試..

出年走左咁多active 既人..

唔知將軍澳區會點呢..

講得多無益.. 算啦!!

 

↑ ~yeah~ 我買左d 英文字母既貼紙  貼上個櫃到真係靚到爆 ^﹏^

↑本人目前既BL 藏書量.. 只係用左一個暑假所以得咁小= ="
   已經使左我差唔多八舊水.. 我會繼續努力( 如果可以既話 )

 

 

最後講句     開學快樂啊!!!

 

 

 

 

2007-09-02 08:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]