|
2007 年 9 月 8 日 星期六
| |
藉口.....
熱戀時沖昏頭腦所許下既諾言 ..
係最殘忍既毒藥
|
| 2007-09-08 12:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 9 月 2 日 星期日
| |
聽日又要番學...
中四既暑假咁就過左..
咁係代表左d 咩呢!?
代表我又老左..
代表又向會考接近左一步..
代表同哩班同學一齊既時間又小左..
就算幾咁唔捨得都真係要同哩個暑假講拜拜~
出年一定要同班同學出去玩多d
因為我地得番半年時間...
紅十字會亦終於可以暫時放低
無論點都好..
大家對於會考都要加油啊!!!
琴日係紅會既DI 考試..
出年走左咁多active 既人..
唔知將軍澳區會點呢..
講得多無益.. 算啦!!
↑ ~yeah~ 我買左d 英文字母既貼紙 貼上個櫃到真係靚到爆 ^﹏^

↑本人目前既BL 藏書量.. 只係用左一個暑假所以得咁小= ="
已經使左我差唔多八舊水.. 我會繼續努力( 如果可以既話 )
最後講句 開學快樂啊!!!
|
| 2007-09-02 08:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 181 | »
|