2007 年 12 月 30 日 星期日
放假真係好.. 唔使晨咁早"懶" 起身番學
不過亦都間接比緊時間我係到晒 = ="
d 功課未做晒啊.. d 書未溫過啊...
之前凍 ..哩幾日重凍..
前果幾晚真係好唔 覺意 咁比我係youtube 到..
見到GOLF&MIKE 既MV >﹏<
見到簡直成個人癲晒
http://www.youtube.com/watch?v=g9rie_aNI4U&feature=related
2007 年 12 月 25 日 星期二
聖誕節快樂..
哩幾日算係今年最涷既幾日..
要好好珍惜啊
遲d 就無冬天架啦..
真係一間黑店
明明話左打邊爐任食 $58
點知原來咩都同你計.. 幾乎你諗都無諗過既
咁就比佢屈左成舊水
得閒去下面哩個網睇下^^
http://2lc.cc/forum/viewthread.php?tid=60999&extra=page%3D2