2007 年 12 月 30 日  星期日

 

放假真係好.. 唔使晨咁早"懶" 起身番學

不過亦都間接比緊時間我係到晒 = ="

d 功課未做晒啊.. d 書未溫過啊...

之前凍 ..哩幾日重凍..

前果幾晚真係好唔 覺意 咁比我係youtube 到..

見到GOLF&MIKE 既MV >﹏<

見到簡直成個人癲晒

 

http://www.youtube.com/watch?v=g9rie_aNI4U&feature=related

 

 

 

 

2007-12-30 07:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 12 月 25 日  星期二

 

聖誕節快樂..

哩幾日算係今年最涷既幾日..

要好好珍惜啊

遲d 就無冬天架啦..

真係一間黑店

明明話左打邊爐任食 $58

點知原來咩都同你計.. 幾乎你諗都無諗過既

咁就比佢屈左成舊水

得閒去下面哩個網睇下^^

http://2lc.cc/forum/viewthread.php?tid=60999&extra=page%3D2                

 

 

 

2007-12-25 11:40 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]