2007 年 12 月 5 日  星期三

 

今日係熱血沸騰既陸運會..

晨咁早五點半起左身

著番果套久違左既制服

果個由小學開始到依家都係既運動場

我都係唔識去.. 真係好失敗丫..

唔講唔知..原來耽美係香港既滲透得咁勁..

發現左原來身邊都有好多[同志]

咁又係既..滲透率唔高成間信和咁鬼大又點會生存到落去啊

男子千五時..見到好多friends 都有去跑

啊達雖然跑得比較後.. 見到佢依然都有跑落去

搞到我都忍唔住係frist aid room 到走左去條跑道隔離到幫佢加油

其實諗番都幾冒險= =" 果時著住套制服係唔可以咁做

加上個大人又啱啱先噴完火黎..

好彩最後都無事.. 不過啊達真係好叻仔

聽日到我跑千五啦.. yeah yeah~

 

2007-12-05 07:55 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 11 月 28 日  星期三

 

今日午間短講陳生同何小姐竟然係到講

青少年應否發生性行為...

鬼唔知啊媽係女人咩.. 係鬼都知不應該果方係容易講得多啦

能言善辯既陳生竟然搶左黎講..

淨低應該發生性行為果方比何小姐

減直係靠害.. 不過哩個題目係相方同意先講.. 想幫何小姐都幫唔到..

到我果組..本黎想講同性戀架.. 對於我黎講有大把野講啦

無論係愛情方面 性行為方面  定社會倫理方面

不過比人捷足先登.. 算啦..

睇下星期五果對唔知係唔係情侶既男女講成點啦..

講得唔好 我發誓.......

 

 

 

2007-11-28 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]