|
2007 年 12 月 5 日 星期三
| |
今日係熱血沸騰既陸運會..
晨咁早五點半起左身
著番果套久違左既制服
果個由小學開始到依家都係既運動場
我都係唔識去.. 真係好失敗丫..
唔講唔知..原來耽美係香港既滲透得咁勁..
發現左原來身邊都有好多[同志]
咁又係既..滲透率唔高成間信和咁鬼大又點會生存到落去啊
男子千五時..見到好多friends 都有去跑
啊達雖然跑得比較後.. 見到佢依然都有跑落去
搞到我都忍唔住係frist aid room 到走左去條跑道隔離到幫佢加油
其實諗番都幾冒險= =" 果時著住套制服係唔可以咁做
加上個大人又啱啱先噴完火黎..
好彩最後都無事.. 不過啊達真係好叻仔
聽日到我跑千五啦.. yeah yeah~
|
| 2007-12-05 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 11 月 28 日 星期三
| |
今日午間短講陳生同何小姐竟然係到講
青少年應否發生性行為...
鬼唔知啊媽係女人咩.. 係鬼都知不應該果方係容易講得多啦
能言善辯既陳生竟然搶左黎講..
淨低應該發生性行為果方比何小姐
減直係靠害.. 不過哩個題目係相方同意先講.. 想幫何小姐都幫唔到..
到我果組..本黎想講同性戀架.. 對於我黎講有大把野講啦
無論係愛情方面 性行為方面 定社會倫理方面
不過比人捷足先登.. 算啦..
睇下星期五果對唔知係唔係情侶既男女講成點啦..
講得唔好 我發誓.......
|
| 2007-11-28 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | ... | 181 | »
|