|
2007 年 10 月 15 日 星期一
| |
終於開始feel 到會考既壓力..
好事黎既..
Fanny ( 我特登用左大階 = =+ ) 多謝你啊!!!
一齊努力啦.. 我真係唔想衰..
我要向全世界證明玩紅會都可以讀到書..
因為我真係一個好勝既人..
最後post 埋一張GOLF & MIKE 既相
邊個話唔靚仔我同佢勢不兩立..

|
| 2007-10-15 11:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2007 年 10 月 6 日 星期六
| |
時間過得真係好快..
enrollment 同埋統測話咁快就殺到黎..
依家星期一至五每日都要成五點先走得
星期六又成個下晝.. 都真係ok 充實..
為左個會考我可能真係要暫時放低BL 一陣..
雖然好鍾意GOLF&MIKE 但係仍然都係咁愛耽美
真係可以用個愛字黎形容 ~ 我好念舊架..
咁都比關生發現我隻手指好 "鞋" .. 刻骨銘心 >﹏<
真係笑死我......
無啦啦哩個假期會多左樣功課
啟明同我都比人罰抄5次..
唉.. 鬼叫傾計傾得咁唔小心比miss 發現左
咁又係抵死...

↑應本人要求.. 再次pose 番出黎.. >﹏<
|
| 2007-10-06 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | ... | 181 | »
|