2007 年 10 月 15 日  星期一

 

終於開始feel 到會考既壓力..

好事黎既..

Fanny ( 我特登用左大階 = =+ ) 多謝你啊!!!

一齊努力啦.. 我真係唔想衰..

我要向全世界證明玩紅會都可以讀到書..

因為我真係一個好勝既人..

 

最後post 埋一張GOLF & MIKE 既相

邊個話唔靚仔我同佢勢不兩立..

 

 

 

 

 

 

2007-10-15 11:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2007 年 10 月 6 日  星期六

 

時間過得真係好快.. 

enrollment 同埋統測話咁快就殺到黎..

依家星期一至五每日都要成五點先走得

星期六又成個下晝..  都真係ok 充實..

為左個會考我可能真係要暫時放低BL 一陣..

雖然好鍾意GOLF&MIKE  但係仍然都係咁愛耽美

真係可以用個愛字黎形容 ~    我好念舊架..  

咁都比關生發現我隻手指好 "鞋" ..  刻骨銘心  >﹏<

真係笑死我......

無啦啦哩個假期會多左樣功課

啟明同我都比人罰抄5次..

唉.. 鬼叫傾計傾得咁唔小心比miss 發現左

咁又係抵死...

↑應本人要求.. 再次pose 番出黎.. >﹏<

 

 

 

2007-10-06 08:11 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]