2008 年 2 月 15 日  星期五

 

咁又過完一個年啦..

2007 真係話咁快過去左

新既一年又開始..

我要努力去達成曾經講過既願望

真係大吉利是!!!

年初就病到七彩..

鬼叫我懶係靚咁著住條裙仔周街走咩..

新年期間做過既野比上年小好多

不過都係好開心...

又一證明我大陸真係細得好緊要..

咁都比我撞番你.. 呵呵........

重有個幾禮拜就考mock

重有一個月鬆d 就會考

唔好理啦..

疊埋心緒向前衝啦..

最緊要我所付出既努力對得住我自己...

BL~

GOLF & MIKE~

哈利波特~

魔幻羅盤~

男朋友仔~

ONLINE GAME~

生化危機~

宮~

你地全部都要等我... = =+

 

 

 

 

2008-02-15 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 2 月 5 日  星期二

 

新年到啦...

好開心

好開心 

好開心 

好開心

唔知今個新年我又會遇到d 咩事呢!? @﹏@

只要唔好係壞事就咩都會好好架啦

細表妹終於有男朋友..

雖然關於佢既傳聞唔係好好..

不過係細表妹簡既我都控制唔到..

有機會等我望清楚d 佢先..

點都好啦... 各位... 新年快樂啊!!

等我影多d 相番黎先......

我諗一定好好玩~^^~


↑見新年到.. 我就賣大包share 一張GOLF & MIKE 既靚靚圖啦  ( 嘩... 睇蝕晒啦  >﹏< )

 

 

2008-02-05 04:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]