2008 年 3 月 29 日  星期六

 

24  號果日去左石澳BBQ

有成二十幾個人....

今次係咁多次BBQ 以黎食淨最小野既一次

但係點解得一條面包wo

都唔夠食... > < "

第一次見到 啊王 個男朋友

都幾nice丫  運動細胞重好掂tim

聽 啊王 講話佢覺得我太多野講

我既形象無晒啦 = ="

今次我都 唔例外 係到狂博大慕

成日 唔覺意 又叫哩個幫我燒下

搶下果個燒完既野食 = =+

咁就搵左唔小 著數 啦 (呵呵.....)

 之後就玩game..

望住個波係d 男仔手到飛黎飛去

完全無機會飛落黎我地到  都唔想tim 啊

咁鬼大力.. 容咩易食波餅架

簡單黎講 今次 好開心..

但係我知可以 更加 開心既.. 有d 好玩得既人都未出動

會考完之後叫晒佢地出黎一齊癲 >﹏<

↑聰聰 哩張相好女仔啊 .. >_< ..  嗱.... 佢著緊果件 靚 衫我有
   份送架...

↑最 靚 果個袋就係我架啦

↑俊俊講緊電話..  好不羈啊 = ="

~

哩排名副其實咁做左個花痴

晒左GOLF&MIKE  d相出黎

之後就係人地d 紀念冊到勁貼..

又成日聽佢地d 歌...

唔知 點解 覺得我好似又更加鍾意佢地

講就咁講姐... 我都無咩實際行動

例如上佢地果d fans club 論壇留意佢地近況

或者搵下佢地d 資料

一個professional 粉絲應該做既野我都無做

可能我唔係想像中咁為佢地著迷呱

亦都可能有其他野影響左我.....

因為自己都覺得 哩排 成個人都好混亂

係唔係叫混亂呢!?

唉.. 我都唔知啊 \ _ /

(八婆... 係到自尋煩惱  不如溫多d 書重好啦!!!!)

.

↑哩張相比我貼左最多係人地既紀念冊到啊 ^﹏^

 

 

 

2008-03-29 01:45 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 3 月 21 日  星期五

 

20 03 2008

今日係我地最後一日番學

之後就開始放會考假到9 月...

講就咁講.. 不過哩段期間補課都有好多

都一樣見得到.. 所以今日大家都無咩

淨係響到影相.. 係咁影...

放左學都影到成6 點先走

搞到我睇唔到 大長今  =_=

今日lunch 真係好正.. 差唔多成班人留左係班房

一齊食PIZZA HUT 好似開party 咁

真係一段好特別既回憶......

↑成五個pizza.. 真係好飽.. 難委有d 男仔係咁比人塞黎食 
                                             ( 因為食唔晒 = =+ )

↑三朵嬌艷慾滴既花  >﹏<

↑我攞住GOLF 張相..  影得我好衰 = ="

↑坐係我斜後面既兩大 "猛" 男

↑最右手面果個係啊輝啊 >﹏<  佢好可愛架..
   ..

之後就係咁響到唱歌.. 唱 祝福 同埋 友共情

同埋同蘇sir 狂影相..

yeah.... 咁就攞左成堂黎影相.. 唔使上堂

↑首先係我地班女仔影先.. 正經好多...

↑成班男係響到玩飛吻 = ="  低B


放左學之後.. 由停車場影到落操場

↑我同啊萍做左 香車美人 啊  @﹏@

↑無啦啦又多兩朵花...

↑睇下啊明幾低B

↑啊明做左妓女 比人蹂躪 啊  >﹏<

↑冷面doctor 俏nurse  啊 >﹏<

↑有色狼.....

↑啊萍影得最正經就係哩張....

↑我同啊Jack 難得既合照.. 佢比啊輝重可愛 (呵呵...)


重有好多好多相...... 遲d 有機會先post 出黎啦

總之今日真係好開心 ~

 

 

 

2008-03-21 11:06 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]