|
2008 年 8 月 23 日 星期六
| |
今日係丫萍18 歲生日牙...
大個女啦!!!!
生日快樂~
今日十一點幾已經出左去觀塘到唱K..
頂.. 一開始就比人笑我走音..
我鍾意走音都唱得咁大聲丫 .. 唔比咩..
下晝五點幾就去左韓燒..
之後八點幾就去左APM 樓上打機..
頂.. 玩左兩次Mario 賽車
兩次都比人 "倩" 左鍋甘既..
張相影得勁醜樣 >_<
玩跳舞機玩到一個二個連鞋都除埋..
但係都係跳唔到 = ="
漢生形容得真好..
玩拍子機真係好似海獅咁拍下拍下
又爛GAG 又軟波
總之成晚笑到個口都緊埋..
遲d 約左三十號都一定要出黎牙..
大家盡情咁玩埋最後果兩日啦!!!
|
| 2008-08-24 01:11 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 8 月 14 日 星期四
| |
真係一首好浪漫既歌..
特別係 想見你 果一句
首歌入面唱既「 I DIE 」就係咁解
跟住果句「KIN ME DE I DIE」就係 現在好想見你
重記得係漫畫鋪做時 輝爺 解釋過哩首歌既意思
到我真係走去搵歌詞時
結果真係同佢講既差唔多..
輝爺 果然唔係響到吹水
原來佢真係聽得明日文架
唉.. 我依家已經開始懷念荃灣
d 書數啱數已經好開心
瀟灑不羈既輝爺 無論幾時見佢都係咁污wei
每當唔夠人串時.. 就會係到咆哮..
啊傑果個串嘴既樣.. 真係好博打
好難想像係個女面前佢點做爸爸
真係唔捨得d 咁開心既場面
真係抵抗唔到d 咁... 可愛 既人
..
..
乾燥的北風 把輕輕飄落的落葉堆起來
今晚好像要下雪了 你滿心高興地說著
在我們熟悉的公園裡 今天會是個寂靜的晚上
你那緊握的手指很溫柔 那是只有我們的溫度
不經意地察覺到在我身旁的笑著的你
是在我心裡綻放的花朵
好想見你 現在好想見你
即使與你分開一秒
我的思想 就像夜空徬徨著的白色羽毛
好想抱你 振翅高飛
到那比永遠更遠的遠方
這分愛永遠不會消失 一直下去
在繁忙的城市裡 也會有埋不了的溫柔
若是看到交錯在路上的微笑 就能讓人感到美好
為了讓你的願望實現 我會靜靜地守候在旁
好想見你 現在好想見你
即使與你分開一秒
我的思想 就像夜空徬徨著的白色羽毛
好想抱你 振翅飛向
比那永遠更遙遠的彼方
這份愛永遠不會消失 一直下去
把多少次的親吻堆起 演奏出十二月吧
我在與你一起的每一天裡活著喔
好想見你 現在好想見你
任何言語也不及
只要有你在我身邊 那已經足夠了
好想見你 現在好想見你
即使與你分開一秒
我的思想 就像夜空徬徨著的白色羽毛
好想抱你 振翅飛向
比那永遠更遙遠的彼方
這份愛永遠不會消失 一直下去
乾燥的北風 把輕輕飄落的落葉堆起來
今晚好像要下雪了 你滿心高興地說著
|
| 2008-08-14 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 181 | »
|