2009 年 2 月 3 日  星期二

 

今日係新一年既第一日番學...

哩次番大陸最大既收獲係  失聲

講野好似斷氣咁  = ="

結果我同親邊個講野邊個都笑我..

成班都人渣黎架

不過我自己又抵死..

之前喉嚨痛重要走去唱K ...

重要比人狂灌酒 ... 

之後番到屋企重三點幾走落樓下食宵夜..

結果第二日喉嚨唔痛.. 但就搞到依家咁咯

宵夜多謝你送我番屋企 ^^

今日派成績表.. 結果果然不出我所料

三科肥左兩科

當初抱住咩心態去考試就遍左係咩結果

算啦!!!!

話時話..  我表姐下個月結婚

yeah~~~

  
    ↑我同表妹既小時候

 

 

 

2009-02-03 06:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2009 年 1 月 30 日  星期五

 

時間真係過得快..

咁又年初五啦

諗起要番學 考試  紅會

真係想喊....

點解我地唔可以淨係遊戲?

我都知哩個問題好白痴

但係點解我咁鍾意番大陸

咪就係可以逃避晒哩d 壓力咯

唔使做功課 唔使溫書 唔使sport day

晚晚都有人約出去唱K  宵夜  打機

講起唱K 果首 小酒窩 表妹唔同我爭唱

反而係果首 誰明浪子心 = ="

一個二個懶係醒咁係咁叫我玩 骰鍾

話我飲得輸左都唔緊要

結果D 人比我擗到叫救命  到我反佢地 double計

爽牙!!!!

不過耐唔耐到我比人罰到眼都花埋 = ="

係咁架啦... 後生唔瘋狂下邊有老年時既回味丫

我唔要墮落 但係都唔要平平無奇

鬼叫我就係爛玩咩...

番到香港無人會咁同我玩架啦

D 朋友個個都係小乖乖..

係我既最愛 ~ ^ ^ ~

 

 

 

 

 

 

 

2009-01-30 02:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]