|
2009 年 2 月 3 日 星期二
| |
今日係新一年既第一日番學...
哩次番大陸最大既收獲係 失聲
講野好似斷氣咁 = ="
結果我同親邊個講野邊個都笑我..
成班都人渣黎架
不過我自己又抵死..
之前喉嚨痛重要走去唱K ...
重要比人狂灌酒 ...
之後番到屋企重三點幾走落樓下食宵夜..
結果第二日喉嚨唔痛.. 但就搞到依家咁咯
宵夜多謝你送我番屋企 ^^
今日派成績表.. 結果果然不出我所料
三科肥左兩科
當初抱住咩心態去考試就遍左係咩結果
算啦!!!!
話時話.. 我表姐下個月結婚
yeah~~~

↑我同表妹既小時候
|
| 2009-02-03 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2009 年 1 月 30 日 星期五
| |
時間真係過得快..
咁又年初五啦
諗起要番學 考試 紅會
真係想喊....
點解我地唔可以淨係遊戲?
我都知哩個問題好白痴
但係點解我咁鍾意番大陸
咪就係可以逃避晒哩d 壓力咯
唔使做功課 唔使溫書 唔使sport day
晚晚都有人約出去唱K 宵夜 打機
講起唱K 果首 小酒窩 表妹唔同我爭唱
反而係果首 誰明浪子心 = ="
一個二個懶係醒咁係咁叫我玩 骰鍾
話我飲得輸左都唔緊要
結果D 人比我擗到叫救命 到我反佢地 double計
爽牙!!!!
不過耐唔耐到我比人罰到眼都花埋 = ="
係咁架啦... 後生唔瘋狂下邊有老年時既回味丫
我唔要墮落 但係都唔要平平無奇
鬼叫我就係爛玩咩...
番到香港無人會咁同我玩架啦
D 朋友個個都係小乖乖..
係我既最愛 ~ ^ ^ ~
|
| 2009-01-30 02:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 181 | »
|