2008 年 10 月 19 日  星期日

 

17 / 10

..

今年既 全方位學習日 可以話係我係 五邑 既恥辱

去到 淺水灣 得個海 同埋間七仔 重有pizza hut

以前果五年都起碼有d game 玩下丫..

今年去係到坐都坐左半日

咩都無.. 人又唔多.. 地方又唔多

悶到嘔牙~ 跟住又要落一陣陣既雨

哩鋪真係連個天都唔鍾意我啦!!!

死人啊紅.. 諗埋d 咁既屎 " 橋 " 出黎..

夾硬分開左A 班同S 班.. 起碼搵埋s 班玩 麻鷹捉雞仔 都好丫 

出年你再試下係咁丫..

我實去 鵝頸橋 到打你小人.. 打到你個 啊紅 頭禿晒

臨走前我地都有影d 相既..

..

 
↑ 一個二個落完沙灘著番對鞋.. 佢地白痴到咁 = ="

 


↑  其實個沙灘都幾靚既.. 衰就衰在無人又落雨咯

 


 
↑ 知唔知我地係到扮緊邊個牙?  咩就係 孟子 咯 = =+

 

 

 

2008-10-19 12:59 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 10 月 11 日  星期六

 

我真係覺得自己好衰..

唉..  如果哩鋪 祉妤 真係嬲我就大劑啦 = ="

哩幾日我又係 好閒好閒 咁過我既生活

d 人依舊每日係到搞爛GAG

我就依舊每日乞眼訓

又因為我懶所以成日都放 祉妤 飛機

唉.. 我知衰架啦.. 唔好唔睬我牙

班F.4 係學生會咨詢大會上真係慘..

係咁比d 人蹂躪.. 可能佢地重細個啦..

重未好識去答d 好有攻擊性既問題..

算係咁架啦.. 我地又點可以對佢地要求咁高丫..

係嘗試中成長嘛..

一個二個淨係識得係到話人地低b .. 有幾唔得幾唔得..

又話實唔會投信任票.. 係到 曹生晒..   又唔見佢地 出黎選wo .. 

做餐死既... 又無糧出..  你估人地真係咁恨你果張爛鬼票咩..

前幾日啊萍係啊 jack 個 locker 到開左個幾爆既玩笑


↑ 啊萍 開左 丫Jack 個Locker.. 之後就痴左哩張紙上去  > v < ..

 

之後丫Jack 開Locker 果下我地 緊係 響格離狂笑啦.. 有夠無聊 ...

 

 

2008-10-11 10:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]