|
2008 年 9 月 12 日 星期五
| |
又到中秋啦..
今年咁啱連續放三日.. 好丫..
自從開左學到依家我都一直好忙好忙..
忙住做功課
忙住睇棋王 ( 規定要睇 = =" )
忙住應付紅會d 野..
又要忙住查字典
呀 !!! 好慘牙..
升左上F . 6 後要狂查字典..
每日上堂見到 英文字 既機會重多過 中文字..
又多唔識.. 咁辛苦為咩牙..
講番開左學哩段日子啦..
啊明依舊每日狂搞爛GAG
啊萍既笑聲依舊似機關槍
而我依舊每日都比人蝦 = ="
一個二個正人揸黎架..
成日輪流炮轟我 T_T
哩排忙到連電話都無時間傾..
希望遲d 可以偷到d 時間啦
中秋節我要著到靚靚去過節 ^﹏^
中秋節快樂 !!!
ps : 七月去果個camp 啲相出左牙..
想要就問我攞啦~
我近黎迷上左套關於GAY 既美國電視劇
雖然每季得果十幾二十集.. 但係有成五季牙..
每集都有成六十分鐘.. 我淨睇到第一季第四集就停左
因為無時間..
不過都已經學左勁多英文粗口
果衰人師姐重要成日走黎向我報告佢睇到邊到 >_<
呀.. 我實有一日 走火入魔 咩都唔做淨係走去睇劇架啦


|
| 2008-09-12 08:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 9 月 1 日 星期一
| |
個暑假咁就過完啦...
咁就三個幾月
只可以講哩個暑假真係過得... 好開心
果幾日台灣之旅令我眼界闊左好多..
以後會繼續進步..
雖然做電話訪問份工對我黎講真係好恐怖
但都係回憶既一部份
後黎又過左我最 靚 既一晚 ~
咪係Grad din 咯^﹏^
再之後就係成班同學去camp..
果 三日兩夜 訓埋同一間屋既滋味都係好難忙
再黎就當然係我 番工 既日子啦
真係好多謝 輝爺 同 丫傑 哩個月黎既照顧
我話過一定會番去探你地架..
做過既野實在太多太多
買萍萍份 生日禮物 既果餐飯我真係食得 好開心
無論係之後既 迎新camp 定 耶林閣 既笑聲
又或者同各位lady 既瘋狂shopping
全部對於我 黎講都係青春 時好重要既 寶物
多謝晒 每一位 有份出現係哩段 remembrance 既人
今日第一日番學.. 見到自己班既同學
好多熟識既 面孔 同埋 聲 音已經唔係到
雖然都有好多 good 既新同學
但係對於我黎講 4E & 5E 永遠都係最 完美 既一班..
剎時間好似唔見左好多屋企人咁
真係好唔慣..
不過唔緊要啦~ 我知大家之後無論去左邊
都一定會好努力既..
千期.. 千期.. 千期.. 唔好比機會自己後悔牙 ..^﹏^..



|
| 2008-09-01 08:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 181 | »
|