2008 年 9 月 12 日  星期五

 

 又到中秋啦..

今年咁啱連續放三日.. 好丫..

自從開左學到依家我都一直好忙好忙..

忙住做功課

忙住睇棋王 ( 規定要睇 = =" )

忙住應付紅會d 野..

又要忙住查字典

呀 !!!  好慘牙..

升左上F . 6 後要狂查字典..

每日上堂見到 英文字 既機會重多過 中文字..

又多唔識..  咁辛苦為咩牙..

講番開左學哩段日子啦..

啊明依舊每日狂搞爛GAG

啊萍既笑聲依舊似機關槍

而我依舊每日都比人蝦 = ="

一個二個正人揸黎架..

成日輪流炮轟我 T_T

哩排忙到連電話都無時間傾..

希望遲d 可以偷到d 時間啦

中秋節我要著到靚靚去過節 ^﹏^

中秋節快樂 !!!

 

ps : 七月去果個camp 啲相出左牙.. 
       想要就問我攞啦~

 

 我近黎迷上左套關於GAY 既美國電視劇

雖然每季得果十幾二十集.. 但係有成五季牙..

每集都有成六十分鐘.. 我淨睇到第一季第四集就停左

因為無時間..

不過都已經學左勁多英文粗口

果衰人師姐重要成日走黎向我報告佢睇到邊到  >_<

呀.. 我實有一日 走火入魔 咩都唔做淨係走去睇劇架啦

 

 

2008-09-12 08:13 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 9 月 1 日  星期一

 

 個暑假咁就過完啦...

咁就三個幾月

只可以講哩個暑假真係過得... 好開心

果幾日台灣之旅令我眼界闊左好多..

以後會繼續進步..

雖然做電話訪問份工對我黎講真係好恐怖

但都係回憶既一部份

後黎又過左我最 靚 既一晚 ~

咪係Grad din 咯^﹏^

 再之後就係成班同學去camp..

果 三日兩夜 訓埋同一間屋既滋味都係好難忙

再黎就當然係我 番工 既日子啦

真係好多謝 輝爺 同 丫傑 哩個月黎既照顧

我話過一定會番去探你地架..

做過既野實在太多太多

買萍萍份 生日禮物 既果餐飯我真係食得 好開心

無論係之後既 迎新camp 定 耶林閣 既笑聲

又或者同各位lady 既瘋狂shopping

全部對於我 黎講都係青春 時好重要既 寶物

多謝晒 每一位 有份出現係哩段 remembrance 既人

今日第一日番學..  見到自己班既同學

好多熟識既 面孔 同埋 聲 音已經唔係到

雖然都有好多 good 既新同學

 但係對於我黎講 4E & 5E 永遠都係最 完美 既一班..

剎時間好似唔見左好多屋企人咁

真係好唔慣..

不過唔緊要啦~ 我知大家之後無論去左邊

都一定會好努力既..

千期.. 千期.. 千期.. 唔好比機會自己後悔牙 ..^﹏^.. 

 

 

 

2008-09-01 08:49 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]