2008 年 12 月 16 日  星期二

 

大家有無聽過近期幾hit 果首《小酒窩》牙?

我係指普通話版啵

真係好溫柔 好浪漫...

本來都係既... 不過比兩個八婆將人地改篇左 = ="

 

小酒窩
曲:林俊傑 詞:王雅君

........
..........
........
小酒窩長睫毛 迷人的無可救藥

我放慢了步調 感覺像是喝醉了

終於找到心有靈犀的美好

一輩子暖暖的好

我永遠愛你到老..

↓ (請用普通話)

我想死
曲:林俊傑 詞:Theresa、啊麗

......
.......
...........
我想死你想死  我們死得很精彩

我每天睡不著 因為你在吵著我

讓我睡吧 我真是好辛苦牙

黑眼圈是因為你

我永遠會記著你..


哩首歌咁樣改法係有段故既...

真係搞笑到爆..

中學既生活就係咁開心

個個都痴線架....

不過唔知重可以維持幾耐lu....

 

 

2008-12-16 08:59 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]


 

2008 年 12 月 12 日  星期五

 

10/12

生日快樂... 小敏!!!!! ^﹏^

番到學校一路行就一路有人同我講生日快樂..

真係多謝晒....

 

多謝啊萍 既耳環重有餐飯
多謝霞霞既絲襪
多謝龍懷騫既筆盒
多謝曉紅既花花
多謝Theresa既馬騮杯
多謝啊枉同石龍男朋友既鏡
多戲Rita 同Stella 既公仔
多謝啊明 啊Jack 同啊輝 既聖誕糖 ( 最混吉就係哩份= =" )
多謝啊珠 餐飯
重有咁多位send mesage 比我既茂狸

食完lunch 即刻衝番學校..

咩.. 要趕住番去搞宣傳捐血d 野..

番到去一個二個都唔爹唔吊咁= ="

失驚無神紅會d 人又唔知係邊到變左兩個mini 版既cheese cake 出黎

不過我實在食得太飽啦.. 所以佢地買就佢地食晒= ="

sorry 牙... 點都好啦... 多謝晒你地既心意^^

可惜唔記得左影相= ="

今年既生日真係驚喜無限... 各位baby.. I LOVE YOU!!!!

講到今年既生日願望.......

希望身邊既人日日都好開心好開心

希望可以去好多好多 地方 玩

希望我 永遠 都識得笑

希望自己永遠都唔好知道 後悔 係點樣寫

希望.... 希望.. 世界和平!!!! ( 我太偉大啦 = =+  )

希望GOLF&MIKE 永遠都紅落去

快D 搵到個 好錫好錫好錫 自己既女朋友 (男朋友我都唔介意既~)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2008-12-12 08:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ]