|
2008 年 12 月 16 日 星期二
| |
大家有無聽過近期幾hit 果首《小酒窩》牙?
我係指普通話版啵
真係好溫柔 好浪漫...
本來都係既... 不過比兩個八婆將人地改篇左 = ="
小酒窩
曲:林俊傑 詞:王雅君
........
..........
........
小酒窩長睫毛 迷人的無可救藥
我放慢了步調 感覺像是喝醉了
終於找到心有靈犀的美好
一輩子暖暖的好
我永遠愛你到老..
↓ (請用普通話)
我想死
曲:林俊傑 詞:Theresa、啊麗
......
.......
...........
我想死你想死 我們死得很精彩
我每天睡不著 因為你在吵著我
讓我睡吧 我真是好辛苦牙
黑眼圈是因為你
我永遠會記著你..
哩首歌咁樣改法係有段故既...
真係搞笑到爆..
中學既生活就係咁開心
個個都痴線架....
不過唔知重可以維持幾耐lu....
|
| 2008-12-16 08:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
2008 年 12 月 12 日 星期五
| |
10/12
生日快樂... 小敏!!!!! ^﹏^
番到學校一路行就一路有人同我講生日快樂..
真係多謝晒....

多謝啊萍 既耳環重有餐飯
多謝霞霞既絲襪
多謝龍懷騫既筆盒
多謝曉紅既花花
多謝Theresa既馬騮杯
多謝啊枉同石龍男朋友既鏡
多戲Rita 同Stella 既公仔
多謝啊明 啊Jack 同啊輝 既聖誕糖 ( 最混吉就係哩份= =" )
多謝啊珠 餐飯
重有咁多位send mesage 比我既茂狸
食完lunch 即刻衝番學校..
鬼咩.. 要趕住番去搞宣傳捐血d 野..
番到去一個二個都唔爹唔吊咁= ="
失驚無神紅會d 人又唔知係邊到變左兩個mini 版既cheese cake 出黎
不過我實在食得太飽啦.. 所以佢地買就佢地食晒= ="
sorry 牙... 點都好啦... 多謝晒你地既心意^^
可惜唔記得左影相= ="
今年既生日真係驚喜無限... 各位baby.. I LOVE YOU!!!!
講到今年既生日願望.......
希望身邊既人日日都好開心好開心
希望可以去好多好多 地方 玩
希望我 永遠 都識得笑
希望自己永遠都唔好知道 後悔 係點樣寫
希望.... 希望.. 世界和平!!!! ( 我太偉大啦 = =+ )
希望GOLF&MIKE 永遠都紅落去
快D 搵到個 好錫好錫好錫 自己既女朋友 (男朋友我都唔介意既~)

|
| 2008-12-12 08:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 181 | »
|