好耐冇打日記啦...
今日打返篇啦..今日成日都係甘訓..
今朝11點幾起身..食完野..聽歌聽聽下又訓著左..
訓到4點..上QQ見到幫大陸同學係度傾計..
我又去八卦..同佢地傾計都幾開心啦..
好懷念以前係大陸讀書的日子..好自在..
但呢D都過去囉...大家都各有各工作或讀書..
不過得閑都約埋一齊返老家..玩下..聚下既..
<<永遠都記得你們..我的好朋友!!>>