好耐冇打日記啦..真係懶左好多呀..嘻嘻
話甘快就放左兩日假啦..琴日係小學同學敏思生日..
有兩年幾冇見過佢啦..前兩日係街度撞到佢..
叫我地去BBQ..我諗諗下..好啦..大家甘耐冇見..就去囉
琴日有五個人(我..夢娜..敏思..媛婷..素婷)去有叉用B..但我想講..唔係好多叉囉..
叫佢俾多支都唔俾..嘿..
媛婷..有3年多冇見過..
素素就兩年幾啦..
娜就經常見啦..嘻嘻
雖然好少去燒..但係我都覺得好開心
係度傾計..大家都冇點變..都係甘低BB..哈哈
希望以後多D機會見啦..
今日就幫哥哥買野..整野..
之後就去左打麻將..聽日回老家..
YEAH!!返黎再見啦!!不好掛住我啦!!
 
|