琴晚真係超級好笑 / 悶 / 累 / 白痴緹一晚~~
我琴晚11點幾係黑仔到洛左來日來~~
我同6仔兩個人洛來諗找d女來玩下嫁~~~
一洛到日東就比我地見到死黑柴同瑪嬲~~
跟住我地就同佢地過左去富東~~
去富東東時我比佢地笑到我死死下a~~{想知就問下佢地a}
過到富東點知一個人都冇~~
跟住就返返來日東a~~
悶到死~~~
跟住瑪嬲有d事就走左a~~
我就同佢地兩個人再過富東~~
點知右係一個人都冇~~
累到仆街~~
返到日東係球場個到見到兩條女~~
本來有得玩嫁~~
不過佢地走左~~~
跟住個成晚都好悶~~~
|