我都有幾日冇打過日記a~~
我都唔知我這叫做日記a定係叫做周記~~
我自己就覺得咩都唔係~~
我覺得係我上來講d我講唔出口嫁地方~~
有時我有d野我講唔出口a / 有d野唔知點講a我就會打出來~~
其實都幾好a~~
有時我真係唔知咩叫做愛~咩叫做都做feel~咩叫做兄弟~咩叫做fd~~
有時我明明係好唔開心~~
不過我成日都唔知做咩事a~~一洛到街我都變左第2個人~~
到左我一個人個時我右會諗返d唔開心嫁野~~
有時我都會覺得我有d病~~個個病就係叫做白痴~~
唔講a~~
第2日先講a