死肥仔,,!唔係一個靚仔~~都唔係樣壞~~!!!!!
搞d咩a~~玩d咩a~~自己都玩唔起~有咩講a~~
大佬~~兄弟喎~~屋企人喎~~朋友喎~~白痴~~
信你地~~死得人多~~
你都知我點咩~~個個都唔知~~
ppookk123456
暱稱: 肥仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
冇野搞~~
好耐冇咁玩~~
工作的情人節
幾好嫁感覺~~
放假~~
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
a山
a晴
a絲
歐家
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 42
今日人氣: 17
累積人氣: 4126
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 9 月 28 日  星期四   晴天


好好玩a~~ 愉快 分類: 未分類

今晚真係超好玩a~~

去左x洋公園a~~

玩得幾開心a~~

一開頭我真係好怕下嫁~~

不過a才同a歐嘉來左支後我就唔係幾怕a~~

不過入個個唔知咩校園真係好怕a~~

佢地兩個來左支後我地就係條街個到死返d鬼~~

幾好笑a~~

估唔到a才唔怕d鬼~~

不過講真a我咩鬼都怕嫁~~

不過見到佢地個個都玩~~

我都唔好以絲唔玩a~~

我覺得最好玩嫁都係過山車 / 木船個個.....{真係有好多野玩a~~}

我真係好想再去a~~

不過我同佢地講左10份可能再去玩a~~{好好想快d到a}

我諗一個拿出$$300都可以玩足成日~~

你地都去玩下a~~

依家都幾好玩嫁~~{不過夜晚個時中好玩~~}

 

係唔係好令~~

d鬼都好好玩下嫁~~

不過d鬼比a才玩返a~~

好好笑~~{笑到我死死下}