今日係好似個幾日咁樣返工~~
今日一上到去都冇咩做~~
同a明哥係到搞咪個d手尾~~
到左下午2點幾就洛雨a~~
幾好a~有得早d放工~~
返到屋企見到佢on左~~
我諗住佢會add我嫁~~
我等左成30分鐘佢都唔add我~~
我個時幾唔開心~~
跟住就走左去訓~~
我右諗住我訓個時佢會add我嫁~~
右再一次傷心~~諗左成4個鐘佢都冇ad到我~~
到左夜晚12點幾~佢sd左個sms比我~~我一睇到係佢幾開心a~~
不過睇完就超唔開心~~{喂~仆街~係街呀}
令到我跳左洛40樓a~~
睇左佢個sms我就開左個msn呀~~
玩左唔係幾耐佢就話要走~~
佢走左至後~~我係屋企玩到4點幾先訓~~
嬲死你a~~
|