死肥仔,,!唔係一個靚仔~~都唔係樣壞~~!!!!!
搞d咩a~~玩d咩a~~自己都玩唔起~有咩講a~~
大佬~~兄弟喎~~屋企人喎~~朋友喎~~白痴~~
信你地~~死得人多~~
你都知我點咩~~個個都唔知~~
ppookk123456
暱稱: 肥仔
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
冇野搞~~
好耐冇咁玩~~
工作的情人節
幾好嫁感覺~~
放假~~
文章分類
全部 (92)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
a山
a晴
a絲
歐家
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 92
留言總數: 42
今日人氣: 5
累積人氣: 4147
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 1 日  星期日   晴天


冇得訓~~ 不安 分類: 未分類

今日唔開心a~~

佢真係唔理我~~{一定嬲你呀}

就係因為琴晚~

搞到我冇得訓~~

今晨早比a強過去佢屋企~~

不過都幾好~因為佢叫我去佢屋企嫁話~一定係飲酒~~

都幾好呀~鬼叫我唔開心呀~{飲酒呀]

其實飲酒都幾好呀~~

飲完就咩都唔洗理~咩都唔洗諗~~

其實我好耐冇飲過酒~~

有飲都係飲一兩隻~~

不過唔知做咩呀~~我依家好想飲酒呀~~

有d野真係講得冇錯嫁~~

唔知咩~明日x來明日當~~

我其實我比人踢左出學至後真係好撚煩~~好想過返至前個d日子呀~~

可以一家人一起~~{真係好}

不過我就以後都冇可能過d咁嫁日子~~{好好掛住佢呀}

唔知做咩事呀~~我次次諗起佢我都好想哭~~有時真係哭左出來~~

其實我都唔知自己今日做咩事呀~~

不過都係要講比你地知~~要好好咁對你d屋企人~~如果唔係到左個日~~你真係會好後悔嫁~~

我想哭a~~~