|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
陸運會..第二日  |
我開心...開心在見到朋友有長攞..
我地班有第一攞...
同埋自己有4個牌..
雖不是第一..也不是個人..
也已經很開心了.
這天真的很興奮..
很像很耐也沒有一起發瘋了..
一整班人..
都是傻的..
真的很開心..
拍照的時候...
真的很開心..
開心到死了..
呵呵..
也很謝謝我的朋友回來..
這次陸運會..
有不少難忘的事..
但我希望全都不要忘,,
雖然不是全開心的..
但我想記得..
因為也許是最後一次..
但我也不想去詳盡的簡介..
因為很多人都知道..
記在心中...
一時談談說說..
也不錯...
|
| 刊登時間:2008-11-13 11:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
奇怪了..  |
原來...天氣冷..
海鮮會特別有活力的..這可是爸爸告訴我的..
今天我要說兩件所見所聞....
其一...
活力的魚
我去一個人屋企..
陪佢買送...
佢買左一條魚..
買完...高高興興返家...
佢就立刻放左條魚去雪櫃...
我就玩下電腦啦...玩玩下....
boom..boom..boom...咩聲呀...唔通有鬼??..
一開始...我個fd仲以為係人地屋企傳黎..
聽真d..聽真d...點解雪櫃會有聲既??
打開佢...原來條魚係到彈黎彈去...
嚇死咩?...切晒d內臟仲可以咁好活力...勁!!
不過..勁..我個fd仲勁..kaka..
佢首先...拿起大刀....大力拍魚的頭部....連續十多次...
繼而,,,,向洗碗盤左右撞擊...
最後條魚不支暈倒..最終不治...
人和魚的搏鬥...
多麼激烈~~
把我邊食烏冬...邊笑...我快笑死了..
太搞笑了吧!!
其二...
這算是呀mon他們跳躍的一刻嗎?
我爸爸買蝦回家...打邊爐..
嘩....好多蝦呀..
轉個頭...
少左咁多既..
再望下周圍...
原來佢地跳晒出黎...
大家比d想像力...當你想下..d蝦好似d噴泉咁...幾咁壯觀...
我同細佬係咁汁...係咁汁..
終於攞隻碟合住佢..
好啦..有得食啦...
放在100c既水中..突然又彈出黎..
嚇死我媽媽~
隻蝦咁怕死嫁..
蝦心想...唔好食我呀..唔好呀..helpme..
搞到食佢既話好有罪惡感..
所以我一隻都冇食到...
算啦...
我都食左唔少野..
今日行街..買左一d野..幾正呀...
見到好多人...見到mon同靜..
一齊行過...
|
| 刊登時間:2008-11-11 10:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受祢成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
|
| 陸運會第一天 |
oh oh oh oh oh ~
陸運會
唉~
搶唔到d咩..
女甲的人..
真係好鬼勁...
我想嗌help me..
不過我覺得最重要都係我自己既問題.....
我好似比以前差左好多咁..
但係..
係一個早上......我做晒我所以既項目..有4樣野..
就係2百..4百..1500..標槍...
我死了..
累死了..
只是不停不停跑..
我腳痛現在..
算了吧...也算是小意思..
下午...
4x400...嗚嗚....對不起哦...女甲年年第一....唉~我地今年第三..
幸好拔河也算...沒有遺憾...因為我地出左賴華...得第二...
紅社的人很可怕...真的...
早知就不給你們打氣了...
怪獸....可怕呀~~= =
怕了你們了..
下一日不知會如何呢...
只希望我們4x1..我們能第一..
一定要...
要緊守呀..
大家+油~~
藍社都係..大家+油..
希望跑個時...腳不痛了...
就可以去我想的...努力....做領先的....+油..
小彤都係....要+油....... |
| 刊登時間:2008-11-11 11:39 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 186 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|