p 潘~BlOg  [雖然我獨行...但我並不孤單]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


陸運會..第二日 愉快

我開心...開心在見到朋友有長攞..

我地班有第一攞...

同埋自己有4個牌..

雖不是第一..也不是個人..

也已經很開心了.

這天真的很興奮..

很像很耐也沒有一起發瘋了..

一整班人..

都是傻的..

真的很開心..

拍照的時候...

真的很開心..

開心到死了..

呵呵..

也很謝謝我的朋友回來..

這次陸運會..

有不少難忘的事..

但我希望全都不要忘,,

雖然不是全開心的..

但我想記得..

因為也許是最後一次..

但我也不想去詳盡的簡介..

因為很多人都知道..

記在心中...

一時談談說說..

也不錯...

刊登時間:2008-11-13 11:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


奇怪了.. 開心

原來...天氣冷..

海鮮會特別有活力的..這可是爸爸告訴我的..

今天我要說兩件所見所聞....

 

其一...

活力的魚

我去一個人屋企..

陪佢買送...

佢買左一條魚..

買完...高高興興返家...

佢就立刻放左條魚去雪櫃...

我就玩下電腦啦...玩玩下....

boom..boom..boom...咩聲呀...唔通有鬼??..

一開始...我個fd仲以為係人地屋企傳黎..

聽真d..聽真d...點解雪櫃會有聲既??

打開佢...原來條魚係到彈黎彈去...

嚇死咩?...切晒d內臟仲可以咁好活力...勁!!

不過..勁..我個fd仲勁..kaka..

佢首先...拿起大刀....大力拍魚的頭部....連續十多次...

繼而,,,,向洗碗盤左右撞擊...

最後條魚不支暈倒..最終不治...

人和魚的搏鬥...

多麼激烈~~

把我邊食烏冬...邊笑...我快笑死了..

太搞笑了吧!!

 

 

其二...

這算是呀mon他們跳躍的一刻嗎?

我爸爸買蝦回家...打邊爐..

嘩....好多蝦呀..

轉個頭...

少左咁多既..

再望下周圍...

原來佢地跳晒出黎...

大家比d想像力...當你想下..d蝦好似d噴泉咁...幾咁壯觀...

我同細佬係咁汁...係咁汁..

終於攞隻碟合住佢..

好啦..有得食啦...

放在100c既水中..突然又彈出黎..

嚇死我媽媽~

隻蝦咁怕死嫁..

蝦心想...唔好食我呀..唔好呀..helpme..

搞到食佢既話好有罪惡感..

所以我一隻都冇食到...

算啦...

我都食左唔少野..

 

今日行街..買左一d野..幾正呀...

見到好多人...見到mon同靜..

一齊行過...

 

 

 

 

刊登時間:2008-11-11 10:16 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
神是愛∼神愛我∼我愛神∼我愛人∼我愛自己=愛神
以愛和最純最真誠的心去事奉神!
放大去愛所有
依靠神
{盡力做好自己.讓主光輝引領}
信主既禱告
親愛既主耶穌,,我知道我係一個罪人.
我願意接受成為我既個人救主.求你用你既寶血洗清我身上一切既罪
聖靈求祢入住我心中..永不離開..教導我成為一個好既基督徒
神呀..我現在已經係一個基督徒..我已經可以上天堂.
我咁既禱告係奉主耶穌基督既名字..呀門.!!
 


陸運會第一天

oh oh oh oh oh ~

陸運會

唉~

搶唔到d咩..

女甲的人..

真係好鬼勁...

我想嗌help me..

不過我覺得最重要都係我自己既問題.....

我好似比以前差左好多咁..

但係..

係一個早上......我做晒我所以既項目..有4樣野..

就係2百..4百..1500..標槍...

我死了..

累死了..

只是不停不停跑..

我腳痛現在..

算了吧...也算是小意思..

下午...

4x400...嗚嗚....對不起哦...女甲年年第一....唉~我地今年第三..

幸好拔河也算...沒有遺憾...因為我地出左賴華...得第二...

紅社的人很可怕...真的...

早知就不給你們打氣了...

怪獸....可怕呀~~= =

怕了你們了..

 

下一日不知會如何呢...

只希望我們4x1..我們能第一..

一定要...

要緊守呀..

大家+油~~

藍社都係..大家+油..

希望跑個時...腳不痛了...

就可以去我想的...努力....做領先的....+油..

小彤都係....要+油.......

刊登時間:2008-11-11 11:39 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ppylove
暱稱: p潘
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-08-03
2011-06-22
2011-06-22
2011-06-07
2011-06-07
文章分類
全部 (558)
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
最近訪客
最近沒有訪客