其實...我重係好掛住你嫁...但係,你都唔會唔嬲我嫁啦!我有常視過忘記你嫁!但係都係忘記唔到!點樣先可以忘記你呀??我...我真係好x你嫁!每次...我開msn既時候,我都會見到你個樣!我一見到你個樣...我就會覺得好對唔住你!我好難忘記我對你做過既錯事!自從你係上個月冇理過我之後,我每日都好唔開心!我唔開心,係因為我覺得好對唔住你!我唔開心,係因為你唔理我!我唔開心,係因為我重鐘意你!我唔開心,係因為我忘記唔到你對我既愛!......每個人,人生之中都會有一次既初戀!而每個人既初戀,都係好開心!而我....我既初戀點解係咁嫁呢?唔通...我特別啲?一話係我黑仔啲呢?右一話係我根本就唔應該拍拖呢?
我地.....可唔可以拉反埋呢?有冇呢個機會呢?呀七...我好想你答我呢啲問題!我好想你原諒我!我知錯啦!我好想你可以好似以前咁...咁石我!!!!
原諒我吧!>__< """
|