係SCHOOL既生活....係HOME既生活....係我同你之間既生活......一樣都係咁灰!!!
係SCHOOL.....啲同學都好唔LIKE我....
係HOME.........啲屋企人都對我好嚴格..
係我同你之間...你成日都對我好冷淡......
今日....你對我好似....係我識你咁奈之中.....係對我最冷淡嫁.....點解呢???
點解係我既生命之中.....開心就只係我我生活中既5%.....以唔開心...就有成95個%呢??
我既生活....平平淡淡.....人地既生活.....都開開心心!!!!
我冇諗過....你會同學校啲fd一樣....都係到話我煩....
原來....我真係比你地呢啲感覺!!
原來我係你心中...我係咁煩既!
咁好lo...死人頭劉XX我係唔會再同你講任何野嫁啦!!
你都唔好再add我呀!!
我恨你一生一世!!
我好希望.....我都可以同其他人一樣....可以有好多好多既FD!!
我好希望.....我都可以同其他人一樣....可以每一日都好開心!!
我好希望.....我都可以同其他人一樣....可以擁有你!!!
|