佢已經有好多好多日冇同我講過野la.....點解既???我犯左咩錯呀??你點解唔同我講野wor??但係...其實我係知道你已經鐘意左等2個la..佢係唔係好令女嫁???唔通...你已經唔記得你同我講過啲咩??係唔係呀...你話過只要我開心就得,我可以同你講...我儀+一呔都唔開心呀!!!你唔好忘記我la,得唔得呀??我真係好鐘意你嫁!!!
今日我同呀7佢講左好多野...本來我嬲左佢...之後我就問左佢一個問題!我話我地之前既野就當冇發生過la!!因為我成日話佢!!>__<"之後佢話 你開心就得啦!! 我覺得^^好幸福呀!!好Sweet呀!!