好yeah...
重有9日就係曚曚既生日啦....
唔知你重記唔記得你對我既承諾呢?!
你話過...
係我生日果日...
你..係..會.......
打電話比我嫁!!~
你記唔記得呀?!
你一定要記得呀!!~
希望啦!!!~~~
其實....
其實係你之前激嬲我...我先係個blog到寫你姐!!
不過...
儀+都好既!!
你嬲我...
我嬲你!!!
大家嬲大家咁....
都幾好呀...
大家唔洗一傾計就艾交呀媽!!
你話係唔係先??!
其實....我一早就冇嬲你啦!!!
We are best fd 4ever !!!!