``"我們註定成{密友}都鬥咀= [嬲] .... 過但很快會過去*!!!!!
對不起-3-""
點解以家D人咁撚假既?!!!=3=係我地面前有1套* 係背後又1套!!!!`` 尤其係某D人啦...* 真係假到冇得再假0羅!!!!好睇唔過眼0羅....\../ 明知人地有女ga wo*唔撚知醜-333-"" 你自己都有仔啦.....太唔檢點喇你d行為... 講出哂我d心聲**舒服哂!!! xdxdxdxd"""
考試**=3= 超唔想考!!!=0="" 呢排真係好多野煩!!!根本就冇心機溫書`` 呢幾日個心都係想著你-""你已經兩天沒有找我了... 這算什麼?!!=T^T 真的嫌棄我0馬?!! -0- 還是不愛?! 為何當初大家都要鬥氣-死要面??!!><"" 不放下尊嚴** 好後悔點解當初0甘對你?!! 只怪自己不珍惜* -00-" 我們可以從新地愛MA??!!-} ♥*我很需要你- ♥*好掛住你***♥*
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | »