牙哥*[德德]生日快樂牙""又大1歲喇>33<
快D搵返個嫂嫂俾我啦..-3-*SORRY牙><
冇陪到你去海洋公園"-3-唔好嬲妹妹牙>W<""
-訓到唔知幾多點起身..
-就落左去坐喇..-3-
-玩下.....坐下*
-佢地德德個D出哂去打機..得返我同珊珊..-3-
-2個就同霍芷個D坐左陣*佢地又走埋..
-2條友勁悶0羅*XDXD..
-ON9哥[小強]返左黎LU.. 珊珊撩佢出123*XDXD
-咁之後就出去喇..>3<
-本身一直都好開心既*之後就...........=3=
-中途既野唔講啦....
-散場* 同珊珊搭車返長發..
-搵牙哥個D.. 我搞左個大頭佛出黎.."" 大錯特錯
PS: 哥..俾你話醒左喇@@..我明白架喇=V= 唔可以再0甘落去..
性格..我要改下..* 唔再花心""咩都要諗清楚""
輝興=3=一早應該聽你講..
我知我做左D 0甘既野呢..好多人憎我*
但係你地又明唔明我呢?!=)剩係聽單方面既人講..
你地實係覺得我做左衰人.. 講0甘多你地都係唔明架喇..
算啦...明我既又有幾多個丫?!
仲有你..我只可以講無限既對唔住*-V-
冇野可以離補我既錯*
|